^ Back to top
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Якість

Академічна доброчесність

Положення про академічну доброчесність

Стратегічним напрямом діяльності коледжу сьогодні став розвиток системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
об’єктивне оцінювання результатів навчання.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
Колежанська система із забезпечення дотримання учасниками освітнього процесу принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин базується на наступних нормативних документах:

Закон України “Про освіту” стаття 42

Кодекс академічної доброчесності ХДППФК

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу у ХДППФК

Наказ ХДППФК від 01.11.2023 р. №179 “Про забезпечення академічної доброчесності в коледжі”

Інструменти протидії порушенням академічної доброчесності.
Політику, стандарти, і процедури дотримання академічної доброчесності зафіксовано у Положенні про запобігання та виявлення академічного плагіату.
Перевірка текстових документів на наявність ознак академічного плагіату обов’язково передує іншим процедурам розгляду та проводиться за допомогою антиплагіатних інтернет-систем «Антиплагіат».
Підвищення кваліфікації. Педагогічні працівники:

 1vhmvk 1) успішно закінчили курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі масових відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS та отримали сертифікати https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+AI101+2021_T2/about
 2vhmvk 2) приймають участь у вебінарах «Академічна доброчесність» https://academiq.org.ua/vebinari-akademichna-dobrochesnist/ за сприяння Американських Рад з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – AcademicIQ»

Академічна доброчесність: інформаційні бюлетені для учасників освітнього процесу 

Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень – Сторінки Євгена Ніколаєва

Інформаційні бюлетені Archives - Academic Integrity and Quality Initiative

11jkghkghjkghjk  Академічна доброчесність 
 22jkghkghjkghjk 10 кроків формування академічної доброчесності
 33jkghkghjkghjk Формування академічної доброчесності

 

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries