^ Back to top
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

ЧУБАК Юлія Вікторівна

ОСВІТА

2009 р. – отримала диплом магістра з відзнакою Харківської Національної академії міського господарства за спеціальністю „Промислове та цивільне будівництво“, здобула кваліфікацію магістра будівництва.

 

КАР'ЄРА

з 2011 р. по теперішній час – інженер з охорони праці (провідний) Харківського державного професійно-педагогічного коледжу імені В.І. Вернадського.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

Викладає дисципліну „Безпека життєдіяльності та охорона праці“

 

НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ

2024 р. – Подяка голови Адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради з нагоди 80-річчя заснування Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського.

 

РАДЧЕНКО Іван Іванович

ОСВІТА
1976 р. – закінчив Харківський інженерно-будівельний інститут за
спеціальністю „Промислове та цивільне будівництво“, здобув кваліфікацію
інженера-будівельника.
КАРЄРА
З 1967 р. – початок педагогічної діяльності майстром виробничого навчання з
технічного оснащення виробничого навчання.
з 2017 р. по теперішній час – начальник штабу цивільної оборони
Харківського державного професійно-педагогічного коледжу імені В.І.
Вернадського.
НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ
1996 р. – знак „Відмінник освіти України“
1997 р. – Почесна грамота Міністерства освіти України
2006 р. – знак „А.С. Макаренко“
2024 р. – Подяка голови Адміністрації Немишлянського району Харківської
міської ради з нагоди 80-річчя заснування Харківського державного
професійно-педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського.

КОЛОДЯЖНА Наталія Сергіївна

ОСВІТА 

2003 р.- закінчила Харківський державний технічний університет сільського господарства  та отримала диплом спеціаліста за спеціальністю «Облік і аудит», кваліфікація економіст-бухгалтер.

2020 р. – отримала диплом магістра з відзнакою Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка за спеціальністю «Облік і оподаткування»

КАР’ЄРА

 2003 - 2019 р.р. -провідний бухгалтер Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка.

2019 р.р.-заступник головного бухгалтера Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка.

2020-2022 р.р.- заступник головного бухгалтера Державного біотехнологічного університету

З 01.06.2022 р.- головний бухгалтер Харківського державного професійно -педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського  

НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ

2024 р. – Подяка Харківської обласної державної (військової) адміністрації

 

БЕРЕЗОВСЬКИЙ Валерій Олександрович

ОСВІТА:

1999 р. - закінчив Журавлівську загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів, Барського району Вінницької області, здобув повну загальну середню освіту та права категорії «С»
1999-2002р. - навчався та закінчив Харківський індустріально-педагогічний технікум, отримав диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю: « Професійне навчання. Механізація сільського господарства» і здобув кваліфікацію технік-механік-майстер виробничого навчання.
2002-2006р. - навчався у Харківському національному технічному університеті сільського господарства імені Петра Василенка (заочна форма) і отримав вищу базову освіту за напрямом підготовки «Механізація та електрифікація сільського господарства» та здобув кваліфікацію бакалавра з механізації сільського господарства.
2006-2007р. - навчався у Харківському національному технічному університеті сільського господарства імені Петра Василенка (заочна форма) і отримав повну вищу освіту за напрямом спеціальністю «Механізація сільського господарства» та здобув кваліфікацію інженера-механіка.
2018р. – навчався та закінчив Українську інженерно-педагогічну академію за спеціальністю: менеджмент, професійна кваліфікація: керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання), ступень освіти – магістр.

КАР'ЄРА:
2002-2021р. - майстер виробничого навчання, інструктор кат. «В», «С»; викладач дисциплін: механізація тваринництва.
2022р. – майстер виробничого навчання з водіння, викладач дисципліни: «Діагностика технічного стану»; механік.

Характеристика спеціальності і потреб регіону

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Й ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ ЩОДО ПОТРЕБИ У ФАХІВЦЯХ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ)

Сьогодні модернізація системи професійної освіти в Україні (з урахуванням принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації педагогічного процесу) – один з основних напрямів освітянської політики держави. Головна мета професійної освіти – створити сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожного здобувача освіти, формування її життєвої компетентності, розвитку ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу.
Напрями державної політики у сфері освіти визначені низкою документів – Конституцією України; Законами України – «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту»; Концепцією про безперервну освіту; Концептуальними засадами реформування педагогічної освіти; Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті.
Стандарт фахової передвищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр», затверджений наказом МОН України № 58 від 25 січня 2022 року, визначає: загальну характеристику здобуття освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями); обсяг кредитів ЄКТС, необхідних для здобуття освіти; перелік компетентностей випускника, нормативного змісту підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульованого в термінах результатів навчання; форми атестації здобувачів освіти; вимогу до наявності системи внутрішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти.
Враховуючи такий зміст стандарту й вимоги для забезпечення умов продовження безперервної освіти за цією спеціальністю, а також вимоги професійного стандарту «Майстер виробничого навчання», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 20 червня 2020 року № 1181, освітньо-професійні програми коледжу передбачають створення комфортного освітнього середовища, де б поєднувалися якісна професійно-педагогічна спрямованість освіти, котра б сприяла підготовці компетентних, інноваційно-орієнтованих, здібних, конкурентоздатних затребуваних фахівців зі сформованим особистісним потенціалом, всебічним розвитком, й активна громадянсько-патріотична позиція, що б в умовах сталого розвитку мотивувала до розбудови Української держави.
Отож Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського створив сприятливе освітнє середовище для здобувачів освіти, де забезпечується якісна підготовка висококваліфікованих фахівців-педагогів, які б утілювали національні й світові освітні надбання, визнавалися вітчизняною та міжнародною освітньою спільнотою, були цілеспрямованими, здатними до самовдосконалення та самореалізації протягом життя, оберігали й примножували цінності національної культури і громадянського суспільства.
Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського має власну історію. Коледж створено наказом Міністерства освіти і науки України від 20.06.1997 р. № 218. Він є правонаступником Першого та Другого Харківських індустріально-педагогічних технікумів, які були ліквідовані при реформуванні мережі вищих навчальних закладів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.1997 р. № 526 «Про вдосконалення мережі вищих навчальних закладів та професійно-технічних закладів». З 25 квітня 2018 року згідно з наказом Міністерства освіти і науки Харківський індустріально-педагогічний технікум було перейменовано у Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського.
Коледж позиціонує себе як інноваційний заклад освіти, у центрі діяльності якого – упровадження та постійне підвищення результативності системи менеджменту якості освітніх послуг, створення єдиного освітнього простору, комфортних умов для здобувачів освіти й педагогічного колективу. Головним завданням коледжу як із початку заснування, так і на сьогоднішній день є підготовка педагогічних кадрів – майстрів виробничого навчання на замовлення закладів професійної (професійно-технічної) освіти не тільки Харківського регіону, а й усієї України.
Упроваджуючи в освітній процес основні ідеї сучасної освіти, Коледж модернізує власну освітню діяльність згідно з новітніми вимогами. Коледж забезпечує здобуття освіти на рівні фахового молодшого бакалавра на основі базової загальної середньої освіти, кваліфікованого робітника.
Система підготовки фахівців у Харківському державному професійно-педагогічному фаховому коледжі імені В. І. Вернадського побудована на принципах компетентнісного й діяльнісного підходів.
В 2015 році в Коледжі успішно пройшов акредитацію, потім у зв’язку із набуттям чинності Закону України № 2745-VIII «Про фахову передвищу освіту» сертифікати було переоформлено і 19 січня 2022 року видані:
- Сертифікат про акредитацію ОПП Будівництво та експлуатація будівель та споруд (серія ДО № 000387 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Монтаж і обслуговування внутрішніх санітарно-технічних систем (серія ДО № 000388 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Організація обслуговування населення (серія ДО № 000389 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Монтаж, обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі (серія ДО № 000390 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Електротехніка та електромеханіка).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва (серія ДО № 000391 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів (серія ДО № 000392 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Транспорт).
Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського зберіг кращі традиції щодо організації підготовки фахівців для закладів професійної (професійно-технічної) освіти, позитивний досвід співпраці із ЗП(ПТ)О, потенційними роботодавцями.
Аналіз перспектив соціально-економічного розвитку м. Харкова й області, складу педагогічних кадрів закладів освіти, нових тенденцій у розвитку системи професійної освіти свідчить про те, що потреба у фахових молодших бакалаврах є актуальною.
Коледж продовжує співпрацю із закладами професійної (професійно-технічної) освіти Харківської області і взагалі всієї України. Щорічно відправляються до Департаментів науки і освіти і до закладів освіти листи-запити щодо потреби в майстрах виробничого навчання. Щорічно отримуємо багато відгуків з конкретними потребами, які на 2024 рік складають – 34 потреби у майстрах виробничого навчаня. Ми постійно розширюємо мережу закладів професійної (професійно-технічної) освіти, з якими ми співпрацюємо. На сьогодні маємо угоди про співпрацю з 13 ЗП(ПТ)О. Студенти коледжу проходять педагогічну практику у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, маємо угоди про проходження педагогічної практики з 22 ЗП(ПТ)О.
Коледж здійснює підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання в рамках роботи педагогічної майстерні нашого закладу освіти.
Підготовка фахівців у коледжі – навчання за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) й надання освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» – дає унікальну можливість отримати педагогічну освіту й водночас фахове спрямування.
Цілі освітньо-професійних програм:
- забезпечити фундаментальну теоретичну і практичну підготовки високопрофесійних компетентних фахівців, здатних проєктувати освітній простір у ЗП(ПТ)О, практично створювати означене освітнє середовище, будувати взаємини на засадах партнерства, ефективно здійснювати розвиток навчання й виховання здобувачів освіти;
- задовольнити запити й інтереси сучасної молоді під час здобуття освіти за ОПП: допомогти студентам сформувати індивідуальні освітні траєкторії, надавши право вибирати освітні компоненти (дисципліни за вибором); реалізувати права здобувачів освіти, які мають особливі освітні потреби;
- забезпечити ринок праці, зокрема ЗП(ПТ)О, висококваліфікованими фахівцями;
- забезпечити розвиток лідерських якостей, здатності до самостійного прийняття рішень та готовності до адаптації в умовах змін ринку праці.

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries