^ Back to top
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Індикатори та показники визначення рівня якісних процесів у коледжі

 

 0-02-05-88fe294d3b53fd2f2b6fc6a6d526d84e8ebaf1e95de7004126a37733e94d6ff9 feec06763afba13d  0-02-05-0357922f4cfb41a9b632f5442dba19e30de9fa3f55939c3bb5dfb67224a3bbec 102b222ac05f2f87 0-02-05-2c04a3c265327650e211e3fd15228ec8626dea7dd81ff6eda73c9422fa1bc987 7ea644d155fb3c8f
Політика щодо забезпечення якості освіти Розроблення і затвердження освітніх програм  Студентоорієнтоване навчання, викладання та оцінювання
0-02-05-598a795d5baa348c9d26cb22116b8f2529f95af892b2785f92d3bdb572f1b286 69cc2dc90157357f  0-02-05-222dbeafb3fe21da98ddb261c9d8e5cfb40a4a9a6b38d852404b90f444f7cf3d 2020d947f6a0161c 0-02-05-a7f2b0b11b1742f5070e7ae4da0fbf7a540f975d58266b31cbe12fa1657dbc20 24790c249966922b
Зарахування, досягнення, визнання та атестація здобувачів освіти Якість викладацького складу Якість навчальних ресурсів і підтримки здобувачів освіти
0-02-05-adc82ed9a7d66b190fbfd11b498012336c6fec1c0ccad1776083ce0bcc3ebf87 5dd1957ecce0a150  0-02-05-207019f9c05739ae264a07ba0527ca3fda0eb7f2825348dee63356d2562656d8 361ff5b12955767d 0-02-05-a4abd21e6acb06edf347e4d753191f7e743876250a8fe0a0bb20ee40a156381f 2f3c58c84210f9e4
Якість інформаційного забезпечення Якість оприлюднення інформації Поточний моніторинг і періодичний перегляд освітніх програм

Академічна доброчесність

Положення про академічну доброчесність

Стратегічним напрямом діяльності коледжу сьогодні став розвиток системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
об’єктивне оцінювання результатів навчання.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
Колежанська система із забезпечення дотримання учасниками освітнього процесу принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин базується на наступних нормативних документах:

Закон України “Про освіту” стаття 42

Кодекс академічної доброчесності ХДППФК

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу у ХДППФК

Наказ ХДППФК від 01.11.2023 р. №179 “Про забезпечення академічної доброчесності в коледжі”

Інструменти протидії порушенням академічної доброчесності.
Політику, стандарти, і процедури дотримання академічної доброчесності зафіксовано у Положенні про запобігання та виявлення академічного плагіату.
Перевірка текстових документів на наявність ознак академічного плагіату обов’язково передує іншим процедурам розгляду та проводиться за допомогою антиплагіатних інтернет-систем «Антиплагіат».
Підвищення кваліфікації. Педагогічні працівники:

 1vhmvk 1) успішно закінчили курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі масових відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS та отримали сертифікати https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+AI101+2021_T2/about
 2vhmvk 2) приймають участь у вебінарах «Академічна доброчесність» https://academiq.org.ua/vebinari-akademichna-dobrochesnist/ за сприяння Американських Рад з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – AcademicIQ»

Академічна доброчесність: інформаційні бюлетені для учасників освітнього процесу 

Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень – Сторінки Євгена Ніколаєва

Інформаційні бюлетені Archives - Academic Integrity and Quality Initiative

11jkghkghjkghjk  Академічна доброчесність 
 22jkghkghjkghjk 10 кроків формування академічної доброчесності
 33jkghkghjkghjk Формування академічної доброчесності

 

Студентоцентроване навчання

Наша ціль - забезпечити кожному випускнику коледжу:
Знання, що сприяють швидкій адаптації до змін у суспільстві та економіці.
Професійні компетенції, що підтримують бажання постійного самовдосконалення.
Розвинене критичне мислення для успішної дії в умовах невизначеності.
Навички та досвід у прийнятті управлінських рішень.
Для досягнення цих цілей ми пропонуємо студентоцентровий підхід, який базується на:
- Урахуванні потреб студентів.
- Автономності особистості студента з супроводом викладача.
- Гнучких навчальних траєкторіях.
- Систематичному моніторингу якості освітніх послуг.

Положення про студентське самоврядування

Ми також забезпечуємо розширені можливості вибору освітніх програм та індивідуального формування освітніх траєкторій, надаючи доступні та адекватні навчальні ресурси та підтримку студентам.

Вибіркові дисципліни

Положення про формування вибіркових дисциплін

Результати моніторингу якості освіти

Результати анкетування

 

Менеджмент якості

Структура внутрішнього управління якістю базується на системі індикаторів і показників, згідно зі стандартами ESG 2015, які визначають рівень якісних процесів. Основні процеси включають:
1. Управління якістю освітньої діяльності та розвитком коледжу.
2. Забезпечення якості освітніх програм, їх розробка, затвердження, моніторинг і періодичний перегляд.
3. Підвищення кваліфікації викладацького складу.
4. Здійснення навчання, викладання та оцінювання здобувачів освіти з орієнтацією на їх потреби.
5. Розвиток академічної культури та запобігання академічному плагіату.
6. Забезпечення належних навчальних ресурсів та підтримка студентів.
7. Управління інформаційними системами для ефективного управління освітнім процесом.
8. Публічна інформація про коледж.
9. Циклічне зовнішнє забезпечення якості.

 

Внутрішня система забезпечення якості

Індикатори та показники визначення рівня якісних процесів у коледжі

Моніторинг якості освіти

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries