^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Інформація для студентів

Інформація для студентів

 

54545454545454545454545454545454

1asfdasdfasfdadsasdasd

2asfdasdfasfdadsasdasd 

Screenshot 2

123242342354   123132

 

       Шановні студенти! Я ваш психолог і в своїй роботі завжди враховую ваші інтереси. Тому вибір інформації для цього розділу здійснюється за вашим бажанням.

     Якщо вас цікавить якась інформація, пов’язана з психологією, можете повідомити мені, надіславши листа в розділі «питання психологу» або сказати мені про це особисто.

З повагою                       

Наталія Миколаївна Котенко

 

Що робити, якщо ви підозрюєте, що ваш друг

 

 

 

грубо поводиться зі своїм партнером.

 

 

 

 

 

 

 

  • Скажіть йому про те, що ви стурбовані. Згадуйте конкретні факти, які ви спостерігали. Ви можете сказати: «Мені не сподобалося, як ти вчора при всіх нас обізвав її нечепурою. А потім, коли ти схопив її за руку, схоже, що їй було дійсно боляче. Якщо мені це було неприємно, то можу собі уявити, що вона відчувала».
  • Майте свою позицію. Ви можете сказати: «Ми дружимо вже довгий час, але це не означає, що я буду просто спостерігати, що відбувається, не висловлюючи свого незадоволення».
  • Представте йому реальну картину того, що відбувається. Ви можете сказати: «Якщо ти будеш і далі продовжувати в тім же дусі, то, імовірно можеш залишитися без багатьох друзів».
  • Постарайтеся переконати його в тому, що йому потрібна  допомога, хоч він може цього і не усвідомлювати. Йому необхідно поговорити зі знаючими дорослими: юристом, тренером, наставником або будь-яким іншим дорослим, якому він довіряє.
  • Запропонуйте знайти для нього необхідну інформацію.
  • Ні в якому разі не викликайте в нього надмірне почуття сорому за свій вчинок, інакше він просто відмовиться від допомоги. Вам не байдужий ваш друг, і ви хочете, щоб його поведінка змінилася.

 

 

 

 

 

 

 

У якому випадку необхідно повідомити дорослого про те,

 

 

 

що відбувається?

 

 

 

  • Якщо ви вважаєте, що ваша подруга у  небезпеці, але сама вона не хоче звертатися за допомогою. Однак не робіть цього за її спиною. Скажіть їй про свій намір.
  • Якщо ваш друг є кривдником, але не хоче визнавати, що це проблема. Насильство – це знаряддя, яке кривдник вибрав, щоб контролювати партнера. Якщо йому не нададуть необхідну допомогу зараз, надалі він буде поводитися точно так само.
  • Як допомогти, якщо ваш друг або подруга стали

    жертвами нездорових взаємин.

     

    • Скажіть їй, що вона вам не байдужа і що ви за неї хвилюєтеся. Ви можете сказати: «Я не хочу давити на тебе, але я помітила, що недавно ти виглядала сумною і пригніченою. Ми вже давно дружимо, можливо, я можу тобі якось допомогти?».
    • Розкажіть їй про причину своїх тривог. Обговоріть ситуації, випадки, що тривожать вас, але не їхні взаємини в цілому. Ви можете сказати: «Учора, коли він сказав уїдливо про твій макіяж, було видно, що тебе це сильно засмутило. А коли він схопив тебе за руку, то я взагалі злякалася. Я хвилююся за тебе».
    • Запропонуйте знайти для неї необхідну інформацію, або сходіть разом з нею до куратора, юриста, адвоката, психолога. Зрозумійте, що зараз вона може бути не готова до цього. Але вона запам’ятає, що тобі не байдуже те, що з нею відбувається.
    • Не викликайте у неї почуття сорому, не судіть і не вказуйте їй, як поводитися, інакше все закінчиться тим, що вона почне виправдовувати його поведінку, а з вами просто перестане дружити. Не слід говорити: «Я тебе просто не розумію. Коли ти вже зрозумієш, що він повний мерзотник? Тобі взагалі не потрібно було з ним зв’язуватися. Тобі просто необхідно зібратися із силами, порвати з ним взаємини і продовжувати життя без нього»
  • Шановні студенти. До мене часто звертаються з питаннями, які пов’язані з проблемами взаємовідносин. Практика показує, що багатьом вашим одноліткам важко визначити якість своїх взаємин. Ознаки нездорових відносин можуть бути завуальовані, тому корисним є час від часу аналізувати свої почуття. Слід пам’ятати, що нездорові відносини дуже рідко стабілізуються згодом. Нажаль, навпаки, зазвичай ситуація погіршується. Тож пропоную маленький тест, завдяки якому ви зможете визначити, чи досить здоровими є ваші взаємини з партнером.

     

    Тест на якість взаємин.

     

    Здорові взаємини

     

              Співробітництво і щирість:

    • пошук взаємно задовільних рішень конфліктних ситуацій;
    • прийняття змін;
    • бажання іти на компроміс.

     

    Повага:

    • неупереджене відношення до слів партнера;
    • позитивний емоційний настрій і розуміння.

     

    Економічне партнерство:

    • вирішення разом грошових питань;
    • упевненість у тому, що обидва партнера виграють при вирішенні фінансових питань.

     

    Чесність і прийняття:

    • здатність брати відповідальність на себе;
    • визнання своїх помилок;
    • відкритість і чесність в обговоренні проблем.

     

    Довіра і підтримка:

    • підтримка один одного в досягненні життєвих цілей;
    • повага права партнера на власну думку, почуття, заняття і друзів.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Нездорові взаємини

     

              Залякування і примус:

    • застосування насильства або погроз під час сварки;
    • погроза зброєю;
    • погроза здійснити самогубство («Без тебе життя не має для мене сенсу»).

     

    Неповага:

    • принизливі зауваження («З таким задом узагалі не можна носити джинси.»);
    • бажання викликати у вас почуття провини («З того часу як ми разом, я не можу вчитися і завалив сесію.»)
    • публічне приниження («Де ви думаєте вона знайшла це вбрання?»).

     

    Економічний контроль:

    • спроби переконати партнера відмовитися від здобуття освіти («Навіщо тобі вища освіта? Я завжди подбаю про тебе.»)
    • грішми цілком розпоряджається один із партнерів, іншому потрібно постійно просити грошей.

     

    Зменшення, заперечення, обвинувачення:

    • зведення проблеми до жарту («Ти що, жартів не розумієш?»)
    • говорити, що партнер перевертає все з ніг на голову («Я тебе не змушував, ти сама все заплутала.»)
    • говорити, що партнер є причиною усіх проблем («Мені б не довелося кричати на тебе, якби ти не була такою нечепурою.»).

     

    Ізоляція:

    • контроль над тим, що ви робите і з ким зустрічаєтесь («Я не хочу, щоб ти з ними знову бачилася. Ці дівчиська погано на тебе впливають.»)
    • виправдання своїх дій ревнощами («Я розлютився тільки тому, що не можу навіть думати про те, що можу тебе втратити.»).
  • Вправа «ЯК УПРАВЛЯТИ СВОЇМ ЄМОЦІЙНИМ СТАНОМ ТА ВИХОВУВАТИ ВОЛЮ»

            1. Кожна людина має деякий час по дорозі на роботу або на навчання. Декілька хвилин тренування під час дороги виявляється достатнім для позитивного налаштування до майбутньої діяльності. Найважливішими компонентами цього заняття є: дихальна гімнастика, самоконтроль постави, вираз обличчя, тембр голосу. Формуванню позитивного настрою сприяє ходьба у темпі. Відправляючись на роботу або на заняття, перед дзеркалом слід  перевірити свою поставу, зовнішній вигляд, вираз обличчя.

            Перш за все, обличчя повинно мати приємний вираз. Це дуже важливо. На привітну посмішку люди завжди відповідають посмішкою. Крім того, підтримка на обличчі виразу заспокоєння за механізмами фізіологічного зворотного зв’язку забезпечує стабілізацію позитивного емоційного стану.

           Все в організмі взаємопов’язане. Радісний вираз обличчя надає почуття впевненості в собі, воно обов’язково проявляється в поставі. З іншого боку, достатньо тільки опустити голову та зігнути плечі, одразу з’являться сум та пригнічений стан.

             2. Кожному емоційному стану відповідає визначенийтемпоритм -  єдина внутрішня швидкість, як би рівнодіюча всіх швидкостей, яка задається мозкові ззовні та зсередини, та пов’язана з тонусом емоціями, увагою та рухами. Виділяються темпоритми спокою, підготовки до дії, роздумів, активності, екстазу.

            Вправи на темпоритми тренують рухливість нервових процесів, виховують властивості добре адаптованої «сильної» особистості.

            З метою розвитку навиків саморегуляції можливо використовувати вправи на оволодіння фізичним темпоритмом, які краще за все відпрацьовувати під час ранкової зарядки. Суть тренування полягає у наступному: змінюючи темп (від сповільненого до прискореного), здійснюється 10 – 12 рухів.

          Перша вправа – стискання та розтискання пальців рук.

          Друга – малювання пензлем вісімки.

          Третя – переведення ока з предмету та предмет.

          Четверта – чергування темпу ходи від повільного до прискореного в різному ритмі. Таким чином по 10 – 12 разів йде відпрацювання  кожного темпоритму.

           3. Згідно з теорією емоцій Джеймса – Ланге, легше спостерігати «сильні» емоції, такі, як любов, гнів, страх, виконуючи вправи, що дозволяють відчути взаємодію між фізичними відчуттями та почуттями, що їх супроводжують.

    1). Дайте собі можливість розізлитися. Можливо, вам необхідно для цього представити собі якусь людину або ситуацію, або політичного діяча, який викликає у вас гнів. Дайте емоції сформуватися, змініть вашу позу, щоб руки стиснулись у кулаки, зуби зійшлися, щелепа була злегка висунута вперед. Намагайтеся помічати ці та інші зміни.

    2). Розслабтеся, порухайтеся, глибоко подихайте. Відпустіть емоцію та подивіться навкруги себе. В результаті ваше  емоційне напруження зникне і ви будете почувати себе легко.

    3). Тепер відчуйте себе одиноким, покинутим. Це легше зробити на підлозі. Дайте можливість тілу згорнутися, коліні притуліть до тіла, голову до грудей.

    4). Знов розслабтеся та відчуйте полегшення.

          4. Оберіть час, коли ви зайняті важкою тривалою роботою, інтелектуальною або фізичною. Коли відчуєте втому, лягайте на підлогу (вправу можна робити  і сидячи). Намагайтеся близько п’яти хвилин дихати повно та повільно. Нічого не робіть, просто дайте своїм м’язам розслабитися, диханню уповільнитися, відпустіть свої думки. Прикрийте повіки. Думкою подивіться на себе зсередини. Чоло розгладжене…    Обличчя розслаблене… Челюсті розжаті… Руки, тулуб, ноги розслаблені. Представте собі красивий краєвид. Постарайтеся як би перенестися туди. Відчуйте аромат квітів, трав, почуйте шелест листя…. Насолоджуйтеся відпочинком та спокоєм. Через п’ять хвилин зробіть глибокий вдих, відкрийте очі. Напружте м’язи ніг, тулуба, перевірте їх слухняність, готовність до роботи. Допомагають розслабитися і приємні мелодії.

           5. Для посилення волі зробіть вправу, яка на перший погляд буде вважитися вам безглуздою. Вправу слід виконувати на протязі п’яти хвилин в день.

    1) Візьміть коробок сирників та покладіть його на стіл перед собою.

    2) Виймайте сирники один за одним.

    3) Закрийте коробочку.

    4) Відкрийте коробочку та покладіть сирники назад, один за одним.

    5) Закрийте коробочку.

               Продовжуйте виконувати вправу 3 – 7 разів, поки не закінчиться час. Після виконання вправи запишіть, що ви при цьому відчували. Зверніть увагу на всі причини, які ви знаходили, щоб припинити це «безглузде» заняття.

               Під час повтору вправи через декілька днів почнуться зміни, хоча кожен день ви будете знаходити багато нових причин, через які цю вправу слід припинити. У майбутньому вам буде легко витримувати п’ять хвилин, які відводяться на вправу та, крім цього, ви отримаєте відчуття сили та самоконтролю.

 

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних