^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Новини

Економіка вражень – новий вимір у сфері послуг

Послуги — це сцена, а товари — це реквізит, але саме враження створюють цінність.

Д. Пайн, Д. Гілмор

 

Сьогодні ми все частіше стаємо свідками переходу від економіки товарів і послуг до економіки вражень – моделі, у якій головною цінністю для споживача є не сам товар чи послуга, а емоційний досвід, який із ними пов’язаний. Люди все більше прагнуть не матеріального, а емоційного: незабутніх подій, яскравих відчуттів, індивідуального підходу.

Саме це – основа економіки вражень (experience economy), терміна, який увійшов в науковий обіг завдяки американським дослідникам Джозефу Пайну та Джеймсу Гілмору в 1999 році.

Світ навколо нас стрімко змінюється. Товари та послуги стали доступнішими, конкуренція – жорсткішою, а очікування клієнтів – вищими. У таких умовах уже недостатньо просто надати якісну послугу – потрібно створити враження, залишити емоційний слід у свідомості споживача. Тому на зміну товарній і сервісній економіці приходить більш прогресивна економіка – модель, у якій основною цінністю стає емоційний досвід клієнта, його відчуття, спогади, залученість.

Саме цій прогресивній економічній моделі була присвячена проведена 29 травня вікторина «Економіка вражень», у якій узяли участь студенти груп МН-4.108к, МН-4.109к та ПО-13з к ООП Організація обслуговування населення.

Організували та провели вікторину викладачі циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін Юлія Анатоліївна Сайчук та Олександр Леонідович Негіпа.

Переможцями вікторини «Економіка вражень» стали Ірина Сазикіна (гр. МН-4.108к), Дмитро Дубовик (гр. МН-4.108к), Дмитро Токарчук (гр. МН-4.108к) та Олександр Петренко (гр. МН-4.109к).

Вікторина подарувала учасникам не лише позитивні емоції, а й допомогла дізнатись корисну інформацію, систематизувати знання та закріпити здобуті навички.

1 viber 2025-05-30 11-18-28-501

 

2 viber 2025-05-30 11-18-28-964

3 viber 2025-05-30 11-18-29-327

 

Послуги — це сцена, а товари —  

                                                                це реквізит, але саме враження

                                                                 створюють цінність.

                                                                                   Д. Пайн, Д. Гілмор

 

Сьогодні ми все частіше стаємо свідками переходу від економіки товарів і послуг до економіки вражень – моделі, у якій головною цінністю для споживача є не сам товар чи послуга, а емоційний досвід, який із ними пов’язаний. Люди все більше прагнуть не матеріального, а емоційного: незабутніх подій, яскравих відчуттів, індивідуального підходу.

Саме це – основа економіки вражень (experience economy), терміна, який увійшов в науковий обіг завдяки американським дослідникам Джозефу Пайну та Джеймсу Гілмору в 1999 році.

Світ навколо нас стрімко змінюється. Товари та послуги стали доступнішими, конкуренція – жорсткішою, а очікування клієнтів – вищими. У таких умовах уже недостатньо просто надати якісну послугупотрібностворити враження, залишити емоційний слід у свідомості споживача. Тому на зміну товарній і сервісній економіці приходить більш прогресивна економікамодель, у якій основною цінністю стає емоційний досвід клієнта, його відчуття, спогади, залученість.

Саме цій прогресивній економічній моделі була присвячена проведена 29 травня вікторина «Економіка вражень», у якій узяли участь студенти груп МН-4.108к, МН-4.109к та ПО-13з к ООП Організація обслуговування населення.

Організували та провели вікторину викладачі циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін Юлія Анатоліївна Сайчук та Олександр Леонідович Негіпа.

Переможцями вікторини «Економіка вражень» стали Ірина Сазикіна (гр. МН-4.108к), Дмитро Дубовик (гр. МН-4.108к), Дмитро Токарчук (гр. МН-4.108к) та Олександр Петренко (гр. МН-4.109к).

Вікторина подарувала учасникам не лише позитивні емоції, а й допомогла дізнатись корисну інформацію, систематизувати знання та закріпити здобуті навички.

 

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних