^ Back to top
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Information for students

 

54545454545454545454545454545454

1asfdasdfasfdadsasdasd

2asfdasdfasfdadsasdasd 

Screenshot 2

123242342354   123132

 

       Шановні студенти! Я ваш психолог і в своїй роботі завжди враховую ваші інтереси. Тому вибір інформації для цього розділу здійснюється за вашим бажанням.

     Якщо вас цікавить якась інформація, пов’язана з психологією, можете повідомити мені, надіславши листа в розділі «питання психологу» або сказати мені про це особисто.

З повагою                       

Наталія Миколаївна Котенко

 

Що робити, якщо ви підозрюєте, що ваш друг

 

 

 

грубо поводиться зі своїм партнером.

 

 

 

 

 

 

 

  • Скажіть йому про те, що ви стурбовані. Згадуйте конкретні факти, які ви спостерігали. Ви можете сказати: «Мені не сподобалося, як ти вчора при всіх нас обізвав її нечепурою. А потім, коли ти схопив її за руку, схоже, що їй було дійсно боляче. Якщо мені це було неприємно, то можу собі уявити, що вона відчувала».
  • Майте свою позицію. Ви можете сказати: «Ми дружимо вже довгий час, але це не означає, що я буду просто спостерігати, що відбувається, не висловлюючи свого незадоволення».
  • Представте йому реальну картину того, що відбувається. Ви можете сказати: «Якщо ти будеш і далі продовжувати в тім же дусі, то, імовірно можеш залишитися без багатьох друзів».
  • Постарайтеся переконати його в тому, що йому потрібна  допомога, хоч він може цього і не усвідомлювати. Йому необхідно поговорити зі знаючими дорослими: юристом, тренером, наставником або будь-яким іншим дорослим, якому він довіряє.
  • Запропонуйте знайти для нього необхідну інформацію.
  • Ні в якому разі не викликайте в нього надмірне почуття сорому за свій вчинок, інакше він просто відмовиться від допомоги. Вам не байдужий ваш друг, і ви хочете, щоб його поведінка змінилася.

 

 

 

 

 

 

 

У якому випадку необхідно повідомити дорослого про те,

 

 

 

що відбувається?

 

 

 

  • Якщо ви вважаєте, що ваша подруга у  небезпеці, але сама вона не хоче звертатися за допомогою. Однак не робіть цього за її спиною. Скажіть їй про свій намір.
  • Якщо ваш друг є кривдником, але не хоче визнавати, що це проблема. Насильство – це знаряддя, яке кривдник вибрав, щоб контролювати партнера. Якщо йому не нададуть необхідну допомогу зараз, надалі він буде поводитися точно так само.
  • Як допомогти, якщо ваш друг або подруга стали

    жертвами нездорових взаємин.

     

    • Скажіть їй, що вона вам не байдужа і що ви за неї хвилюєтеся. Ви можете сказати: «Я не хочу давити на тебе, але я помітила, що недавно ти виглядала сумною і пригніченою. Ми вже давно дружимо, можливо, я можу тобі якось допомогти?».
    • Розкажіть їй про причину своїх тривог. Обговоріть ситуації, випадки, що тривожать вас, але не їхні взаємини в цілому. Ви можете сказати: «Учора, коли він сказав уїдливо про твій макіяж, було видно, що тебе це сильно засмутило. А коли він схопив тебе за руку, то я взагалі злякалася. Я хвилююся за тебе».
    • Запропонуйте знайти для неї необхідну інформацію, або сходіть разом з нею до куратора, юриста, адвоката, психолога. Зрозумійте, що зараз вона може бути не готова до цього. Але вона запам’ятає, що тобі не байдуже те, що з нею відбувається.
    • Не викликайте у неї почуття сорому, не судіть і не вказуйте їй, як поводитися, інакше все закінчиться тим, що вона почне виправдовувати його поведінку, а з вами просто перестане дружити. Не слід говорити: «Я тебе просто не розумію. Коли ти вже зрозумієш, що він повний мерзотник? Тобі взагалі не потрібно було з ним зв’язуватися. Тобі просто необхідно зібратися із силами, порвати з ним взаємини і продовжувати життя без нього»
  • Шановні студенти. До мене часто звертаються з питаннями, які пов’язані з проблемами взаємовідносин. Практика показує, що багатьом вашим одноліткам важко визначити якість своїх взаємин. Ознаки нездорових відносин можуть бути завуальовані, тому корисним є час від часу аналізувати свої почуття. Слід пам’ятати, що нездорові відносини дуже рідко стабілізуються згодом. Нажаль, навпаки, зазвичай ситуація погіршується. Тож пропоную маленький тест, завдяки якому ви зможете визначити, чи досить здоровими є ваші взаємини з партнером.

     

    Тест на якість взаємин.

     

    Здорові взаємини

     

              Співробітництво і щирість:

    • пошук взаємно задовільних рішень конфліктних ситуацій;
    • прийняття змін;
    • бажання іти на компроміс.

     

    Повага:

    • неупереджене відношення до слів партнера;
    • позитивний емоційний настрій і розуміння.

     

    Економічне партнерство:

    • вирішення разом грошових питань;
    • упевненість у тому, що обидва партнера виграють при вирішенні фінансових питань.

     

    Чесність і прийняття:

    • здатність брати відповідальність на себе;
    • визнання своїх помилок;
    • відкритість і чесність в обговоренні проблем.

     

    Довіра і підтримка:

    • підтримка один одного в досягненні життєвих цілей;
    • повага права партнера на власну думку, почуття, заняття і друзів.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Нездорові взаємини

     

              Залякування і примус:

    • застосування насильства або погроз під час сварки;
    • погроза зброєю;
    • погроза здійснити самогубство («Без тебе життя не має для мене сенсу»).

     

    Неповага:

    • принизливі зауваження («З таким задом узагалі не можна носити джинси.»);
    • бажання викликати у вас почуття провини («З того часу як ми разом, я не можу вчитися і завалив сесію.»)
    • публічне приниження («Де ви думаєте вона знайшла це вбрання?»).

     

    Економічний контроль:

    • спроби переконати партнера відмовитися від здобуття освіти («Навіщо тобі вища освіта? Я завжди подбаю про тебе.»)
    • грішми цілком розпоряджається один із партнерів, іншому потрібно постійно просити грошей.

     

    Зменшення, заперечення, обвинувачення:

    • зведення проблеми до жарту («Ти що, жартів не розумієш?»)
    • говорити, що партнер перевертає все з ніг на голову («Я тебе не змушував, ти сама все заплутала.»)
    • говорити, що партнер є причиною усіх проблем («Мені б не довелося кричати на тебе, якби ти не була такою нечепурою.»).

     

    Ізоляція:

    • контроль над тим, що ви робите і з ким зустрічаєтесь («Я не хочу, щоб ти з ними знову бачилася. Ці дівчиська погано на тебе впливають.»)
    • виправдання своїх дій ревнощами («Я розлютився тільки тому, що не можу навіть думати про те, що можу тебе втратити.»).
  • Вправа «ЯК УПРАВЛЯТИ СВОЇМ ЄМОЦІЙНИМ СТАНОМ ТА ВИХОВУВАТИ ВОЛЮ»

            1. Кожна людина має деякий час по дорозі на роботу або на навчання. Декілька хвилин тренування під час дороги виявляється достатнім для позитивного налаштування до майбутньої діяльності. Найважливішими компонентами цього заняття є: дихальна гімнастика, самоконтроль постави, вираз обличчя, тембр голосу. Формуванню позитивного настрою сприяє ходьба у темпі. Відправляючись на роботу або на заняття, перед дзеркалом слід  перевірити свою поставу, зовнішній вигляд, вираз обличчя.

            Перш за все, обличчя повинно мати приємний вираз. Це дуже важливо. На привітну посмішку люди завжди відповідають посмішкою. Крім того, підтримка на обличчі виразу заспокоєння за механізмами фізіологічного зворотного зв’язку забезпечує стабілізацію позитивного емоційного стану.

           Все в організмі взаємопов’язане. Радісний вираз обличчя надає почуття впевненості в собі, воно обов’язково проявляється в поставі. З іншого боку, достатньо тільки опустити голову та зігнути плечі, одразу з’являться сум та пригнічений стан.

             2. Кожному емоційному стану відповідає визначенийтемпоритм -  єдина внутрішня швидкість, як би рівнодіюча всіх швидкостей, яка задається мозкові ззовні та зсередини, та пов’язана з тонусом емоціями, увагою та рухами. Виділяються темпоритми спокою, підготовки до дії, роздумів, активності, екстазу.

            Вправи на темпоритми тренують рухливість нервових процесів, виховують властивості добре адаптованої «сильної» особистості.

            З метою розвитку навиків саморегуляції можливо використовувати вправи на оволодіння фізичним темпоритмом, які краще за все відпрацьовувати під час ранкової зарядки. Суть тренування полягає у наступному: змінюючи темп (від сповільненого до прискореного), здійснюється 10 – 12 рухів.

          Перша вправа – стискання та розтискання пальців рук.

          Друга – малювання пензлем вісімки.

          Третя – переведення ока з предмету та предмет.

          Четверта – чергування темпу ходи від повільного до прискореного в різному ритмі. Таким чином по 10 – 12 разів йде відпрацювання  кожного темпоритму.

           3. Згідно з теорією емоцій Джеймса – Ланге, легше спостерігати «сильні» емоції, такі, як любов, гнів, страх, виконуючи вправи, що дозволяють відчути взаємодію між фізичними відчуттями та почуттями, що їх супроводжують.

    1). Дайте собі можливість розізлитися. Можливо, вам необхідно для цього представити собі якусь людину або ситуацію, або політичного діяча, який викликає у вас гнів. Дайте емоції сформуватися, змініть вашу позу, щоб руки стиснулись у кулаки, зуби зійшлися, щелепа була злегка висунута вперед. Намагайтеся помічати ці та інші зміни.

    2). Розслабтеся, порухайтеся, глибоко подихайте. Відпустіть емоцію та подивіться навкруги себе. В результаті ваше  емоційне напруження зникне і ви будете почувати себе легко.

    3). Тепер відчуйте себе одиноким, покинутим. Це легше зробити на підлозі. Дайте можливість тілу згорнутися, коліні притуліть до тіла, голову до грудей.

    4). Знов розслабтеся та відчуйте полегшення.

          4. Оберіть час, коли ви зайняті важкою тривалою роботою, інтелектуальною або фізичною. Коли відчуєте втому, лягайте на підлогу (вправу можна робити  і сидячи). Намагайтеся близько п’яти хвилин дихати повно та повільно. Нічого не робіть, просто дайте своїм м’язам розслабитися, диханню уповільнитися, відпустіть свої думки. Прикрийте повіки. Думкою подивіться на себе зсередини. Чоло розгладжене…    Обличчя розслаблене… Челюсті розжаті… Руки, тулуб, ноги розслаблені. Представте собі красивий краєвид. Постарайтеся як би перенестися туди. Відчуйте аромат квітів, трав, почуйте шелест листя…. Насолоджуйтеся відпочинком та спокоєм. Через п’ять хвилин зробіть глибокий вдих, відкрийте очі. Напружте м’язи ніг, тулуба, перевірте їх слухняність, готовність до роботи. Допомагають розслабитися і приємні мелодії.

           5. Для посилення волі зробіть вправу, яка на перший погляд буде вважитися вам безглуздою. Вправу слід виконувати на протязі п’яти хвилин в день.

    1) Візьміть коробок сирників та покладіть його на стіл перед собою.

    2) Виймайте сирники один за одним.

    3) Закрийте коробочку.

    4) Відкрийте коробочку та покладіть сирники назад, один за одним.

    5) Закрийте коробочку.

               Продовжуйте виконувати вправу 3 – 7 разів, поки не закінчиться час. Після виконання вправи запишіть, що ви при цьому відчували. Зверніть увагу на всі причини, які ви знаходили, щоб припинити це «безглузде» заняття.

               Під час повтору вправи через декілька днів почнуться зміни, хоча кожен день ви будете знаходити багато нових причин, через які цю вправу слід припинити. У майбутньому вам буде легко витримувати п’ять хвилин, які відводяться на вправу та, крім цього, ви отримаєте відчуття сили та самоконтролю.

 

General information psychological service

 

IMG 0902 

Котенко Наталія Миколаївна - практичний психолог першої категорії, викладач, педагогічний стаж - 8 років.

 

 DSC 1758 1 Беленченко Ірина Вікторівна - соціальний педагог, педагогічний стаж - 2,5 роки, викладач другої категорії.

 

Основною метою роботи психологічної служби коледжу є виконання завдань, пов’язаних з підвищенням ефективності педагогічного процесу, сприяння особистісному та професійному зростанню, соціальному благополуччю та збереженню психологічного здоров`я усіх учасників навчально-виховного процесу.

Організація роботи практичного психолога та соціального педагога базується на поєднанні таких компонентів:

– заходах, спрямованих на реалізацію державних, регіональних програм, наказів та рішень;
–запиту і специфіки навчального закладу;

– річного плану діяльності практичного психолога та соціального педагога;

Основними завданнями психологічної служби є:

–надання соціально-психологічної допомоги студентам та співробітникам коледжу;

–формування у студентів та співробітників коледжу високого рівня психологічної культури;

–психологічна просвіта:

–вивчення психологічних труднощів студентів коледжу та підготовка рекомендацій кураторам груп щодо взаємодії зі студентами;

–сприяння особистісного розвитку студента;

–здійснення соціально-педагогічного патронажу, який спрямований на надання допомоги соціально незахищеним категоріям студентів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їх соціального статусу;

– сприяння особистісному розвитку кожної особистості;

– соціально-діагностичне опитування та прогнозування щодо соціальної захищенності студентів та їх родин, яке спрямоване на попередження втрати контингенту.

Основними видами діяльності служби є:

1. Психологічна просвіта – у формі проведення лекцій, тренінгів, бесід, презентацій, а також створенні інформаційних стендів з метою розповсюдження психологічних знань серед студентів, викладачів та співробітників, спрямованого на підвищення психологічної культури особистості.

1kdjfkskdffs 123123132

 

2. Індивідуальне консультування усіх учасників педагогічного процесу з метою надання психологічної підтримки та допомоги у кризових життєвих ситуаціях, самопізнанні, вирішенні особистісних проблем, налагодженні міжособистісних стосунків, особистісному розвитку, формуванні соціально корисної життєвої перспективи.

3. Соціально – психологічна діагностика (індивідуальна та групова) – проведення досліджень з актуальних проблем, які виникають у навчальному процесі з метою з’ясування змісту і умов індивідуального розвитку студентів, їх особистісних ресурсів, визначення причин, які ускладнюють їх розвиток та навчання, сприяння самопізнанню та саморозвитку.

4. Психологічна корекція – здійснення психолого-педагогічних заходів у вигляді тематично-інформаційних лекцій, групових тренінгових програм, соціально-психологічних рольових ігор (соціально-психологічний театр). Корекція також реалізується в форматі активного соціально-психологічного навчання через індивідуальну та групову роботу особистісної та соціально-психологічної спрямованості.

1 ghfghfhssssss

5. Профілактика – виховні бесіди, інформаційні лекції, наглядний матеріал соціально-психологічного стенду спрямовані на попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям та професійному вигоранню у навчально-виховному процесі.

2 ghfghfhssssss

6. Організаційно-методична та аналітична робота за наслідками діяльності служби; планування роботи; створення баз даних, пакетів методичних рекомендацій; аналіз отриманих результатів роботи.

7. Зв’язок з громадськістю – співпраця з:

– центр практичної псхології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти";

– центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

– службами у справах дітей;

– громадськими організаціями;

– благодійними організаціями

         – органами влади тощо.

National patriotic education

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-0

 

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-1

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-2

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-3

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-4

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-5

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-6

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-7

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-8

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-9

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-10

17218fee150779dc0b15e33d53810ad2-11

 

Роль методичного об'єднання кураторів груп

в національно - патріотичному вихованні студентської молоді

 

Методичне об’єднання кураторів груп - це структурний підрозділ системи коледжу з управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу кураторів груп.

В основу роботи методичного об’єднання кураторів груп закладено Концепцію національно - патріотичного виховання студентської молоді, яка є складовою частиною системи національного виховання громадянина України.

Реалізація програми національно-патріотичного виховання студентів нашого коледжу здійснюється як в процесі навчання, так і за допомогою різноманітних форм позанавчальної роботи.

 

 

1-dadsasdadff 

Робота методичного об’єднання кураторів груп спрямована на розв’язання основних завданьнаціонального -патріотичноговиховання, вдосконалення та впровадження різних форм і методів  виховання.

Глибоке пізнання історичного минулого рідного народу, оволодіння його національними, духовними цінностями - важливі компоненти національно-патріотичного  виховання студентської молоді, без яких неможливе збереження історичної пам'яті, розвиток духовності.

Традиційною формою національно-патріотичного виховання студентів нашого коледжу є відвідування музею історії коледжу. 25 вересня 2017 року була проведена ознайомча екскурсія для студентів 1-го курсу Ι та ΙΙ підрозділів.

Історія, культура, традиції коледжу є такими невичерпними джерелами, які живлять світоглядні знання студентів, формують їхні морально-етичні переконання.

 

 

Важливу роль у національно - патріотичному вихованні студентів також відіграє традиційне покладання квітів до Меморіалу Слави під час святкування Дня здоров'я. 

2-dadsasdadff

Під час проведення таких заходів у студентів спостерігається пробудження інтересу до історичного минулого рідного народу, захоплення високою духовністю, глибоким патріотизмом наших предків.

28 вересня в Харківській державній науковій бібліотеці ім. В.Г. Короленка відбулося святкування дня народження «Енеїди» І. Котляревського.

За 175 років чи змінилось відчуття грішного й праведного в наших вчинках, чи змінилась мода, чи відчуваємо свою Батьківщину, як Україну або ж як Малоросію? Студенти нашого закладу мали змогу прийняти участь в обговоренні цих питань.

3-dadsasdadff

Пріоритетним аспектомнаціонально-патріотичного виховання являється орієнтація на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції.

12 жовтня працівниками бібліотеки коледжу був організований і проведений захід «Наша воля, наша слава не вмре, не загине». Мета заходу - виховувати глибокі патріотичні почуття до своєї країни, причетність і відповідальність за все, що відбувається в Україні, вдячність тим, хто віддав за неї життя та тим, хто захищає її кордони.

Щороку напередодні державного свята Дня української писемності та мови в коледжі проводиться І етап Міжнародних мовно-літературних конкурсів імені Тараса Шевченка та Петра Яцика.

4-dadsasdadff

Урочисте відкриття та проведення конкурсів сприяє піднесенню престижу української мови та літератури серед студентської молоді, підвищенню рівня загальної мовної культури, вихованню у його учасників почуття гордості за свій народ, любов до рідного краю. Все це сприяє формуванню високої мовної культури студентів, вихованню любові до рідного слова та виявлення талановитої творчої  молоді серед студентів.

5-dadsasdadff

До дня української мови та писемностістуденти груп СТ-16 та ЕМ-16, разом з викладачами Беленченко Л.Ф. та Смірновою В.Ф., взяли участь у заході, який був організований у Харківському історичному музеї. Вони із захопленням прослухали лекцію «Роль української мови в консолідації українського суспільства», яку прочитала завідувач відділу музею Желтобородова О.А.

Багаті мовні традиції, історичні сторінки розвитку української мови стали темами для обговорення на інтерактивному заході «Мовні традиції». Студенти стали учасниками мовних вікторин та літературних конкурсів, де кращими були визнані Грищук Наталія та Юрченко Володимир.

Юнаки та дівчата мали змогу побачити стародруки, друковані твори українських класиків, вірші Тараса Шевченка, вишиті на рушниках. Завершився захід екскурсією «Наш край».

6-dadsasdadff

21 листопада студенти груп М-16 і М-26, Б-27 відвідали Харківський державний історичний музей з нагоди вшанування пам’яті одного із видатних гетьманів України — Пилипа Орлика. Студенти дізналися про українську конституцію 1710 року, створену славетним гетьманом, про перші демократичні здобутки України на теренах середньовічного європейського світу та оглянули виставковий зал, де зберігається священна реліквія –фрагмент першого українського прапора.

13-dadsasdadff

Виховання історичної пам’яті - це крок до історичного пізнання, що збагачує духовне життя людини. В історії кожної нації, кожного народу є священні дати, які залишаються назавжди в людській пам’яті. Такою значимою датою для нас є роковини Голодомору 1932-1933-х років. Вшануванню пам’яті жертв Голодомору 22 листопада відбувся захід, організований працівниками бібліотеки та викладачем історії Качура О.В.. В групах були проведені виховні години «Великий голод – вічний гріх».

14 грудня 2017 року на відділенні Механізації та електрифікації сільського господарства відбулося свято «Новорічні та різдвяні традиції України та Великобританії». Організаторами заходу стали викладачі циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін І.М. Богдан, Н.А Ступнікова, Т.Г. Громова, М.О. Левада. Головне завдання заходу - залучення студентів до іншої культури та участь у діалозі культур, що є необхідним не тільки для успішного оволодіння іноземною мовою, а й для розуміння того, що не дивлячись на відмінності, у традиціях всіх народів можна помітити чимало подібного. А правила моралі мають здебільшого загальнолюдський характер.

7-dadsasdadff

В день Святої Катерини 07.12.17р., коли, за українським звичаєм, молодь раніше збиралася в одній хаті, влаштовуючи там усілякі забави та гульбища, студенти нашого коледжу повернули нас у минуле і продемонстрували як проходили «Українські вечорниці». Гості свята побачили справжнє українське дійство. Хлопці та дівчата жартували, співали, ворожили, ліпили власноруч вареники. Захід підготувала вихователь гуртожитку Васильченко Олена Вікторівна.

8-dadsasdadff

30 січня на базі Харківської державної бібліотеки ім. В.Г. Короленка відбулося практичне заняття з педагогіки "Раціональні прийоми роботи студентів на лекціях і практичних заняттях". Студенти груп Б-17, Б-27, М-27 мали змогу ознайомитися з каталогами, оглянути виставки, відвідали зали бібліотеки. Найбільше зацікавлення викликали відділ історичної літератури та зал іноземних мов, особливо "Speaking club"

9-dadsasdadff

31 січня та 6 лютого в приміщенні читального залу бібліотеки І та ІІ підрозділів відбувся виховний захід для студентів «Мистецтво вулиць. Найкращі мурали та графіті України та Харкова». Студенти груп Б-17, Б-26, М-17, ЕМ-1 та студенти заочного відділення мали змогу здійснити цікаву віртуальну подорож та ознайомитися з найкращими зразками сучасного вуличного мистецтва нашого міста та України в цілому. Головною метою заходу було розширити відомості студентів про вуличне мистецтво (Streetart), дати визначення поняттям «графіті» та «мурали», прищепити відчуття прекрасного, виховувати любов до Батьківщини, почуття національної гордості.

10-dadsasdadff

11-dadsasdadff

20 лютого працівниками бібліотеки І та ІІ підрозділів був підготовлений документальний фільм «Революція гідності»». Усі присутні на цьому заході вшанували хвилиною мовчання пам'ять Героїв Небесної Сотні.Мета цього виховного заходу: формування в студентів ціннісного ставлення до України, до прав та свобод людини, до європейського вибору українців; виховання патріотів, громадян, готових захищати свою Батьківщину.

12-dadsasdadff

13 та 14 березня працівниками бібліотеки І та ІІ підрозділів коледжу була проведена виховна година, присвячена 155-й річниці від дня народження Володимира Івановича Вернадського. Студенти ознайомилися з життєвим шляхом та науковою діяльністю видатного вченого, його внеском у розвиток світової та вітчизняної науки, відзначили зв’язки науковця з Україною, а також переглянули документальний фільм про нього.

Methodical association of curators of study groups

Інструктивно-нормативні матеріали куратора

db3d2258996062f13a5dc20d9649a3c1-0

 

db3d2258996062f13a5dc20d9649a3c1-1

db3d2258996062f13a5dc20d9649a3c1-2

4363f13dd0970c519ac4fef4f34907ca-0

4363f13dd0970c519ac4fef4f34907ca-1

4363f13dd0970c519ac4fef4f34907ca-2

4363f13dd0970c519ac4fef4f34907ca-2

4363f13dd0970c519ac4fef4f34907ca-3 

 

ee896fca6a05347c1545add837154c36-0

ee896fca6a05347c1545add837154c36-1

6bd650e15c1a4f4f883321ed57f8f6a9-0

6bd650e15c1a4f4f883321ed57f8f6a9-1

 

 

 

 

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-0

 

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-1

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-2

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-3

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-4

e99441c681b2b80657e1f9a090d5ae73-5

 

 

 

7b9eb991e6aa929caa90f9f34a166cb6-0

7b9eb991e6aa929caa90f9f34a166cb6-1

7b9eb991e6aa929caa90f9f34a166cb6-2

 

 

 

 

 

snid 1

 

snid 2

snid 3

52811bc320527a69aacb2b607e207c6f-0

52811bc320527a69aacb2b607e207c6f-1

52811bc320527a69aacb2b607e207c6f-2

1 ssssssssssssssssssssssssss

2 ssssssssssssssssssssssssss

3 ssssssssssssssssssssssssss

Виховний захід, присвячений дню української писемності і мови, свято української народної пісні «Наша думка, наша пісня не вмре, не загине» підготувала та провела провідний бібліотекар коледжу Каратаєва Надія Григорівна.

  

посилання на відео

 

 

3asortfoortoor

 

4asortfoortoor

1asortfoortoor

 

2asortfoortoor

 

2374df16f171ec88b45526ca95c70ce1-0

2374df16f171ec88b45526ca95c70ce1-1

f3e370999c9b93f6012e5cec65dc0d24-0

f3e370999c9b93f6012e5cec65dc0d24-1

f3e370999c9b93f6012e5cec65dc0d24-2

f3e370999c9b93f6012e5cec65dc0d24-3

f3e370999c9b93f6012e5cec65dc0d24-4

9284a450cbbe4387d06c43a80c92548d-0

9284a450cbbe4387d06c43a80c92548d-1

9284a450cbbe4387d06c43a80c92548d-2

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-0

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-1

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-2

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-3

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-4

87c83f25fb6a3922c668aafa978ae3c3-5

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-0

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-1

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-2

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-3

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-4

8f0d1e62222b9b1ad5d1d9e4c0225d1d-5

1 gyuufghfghhfghf

2 gyuufghfghhfghf

3 gyuufghfghhfghf

4 gyuufghfghhfghf

1 saddasdaaaaaaaaaaaaa

2 saddasdaaaaaaaaaaaaa

3 saddasdaaaaaaaaaaaaa

4 saddasdaaaaaaaaaaaaa

5 saddasdaaaaaaaaaaaaa

87cf3e8556d0cbf2fb22672c7b30447e-0

87cf3e8556d0cbf2fb22672c7b30447e-1

87cf3e8556d0cbf2fb22672c7b30447e-2

87cf3e8556d0cbf2fb22672c7b30447e-3

87cf3e8556d0cbf2fb22672c7b30447e-4

 

cd03cad0ec11d1bd72abbe903d04dc88-0

cd03cad0ec11d1bd72abbe903d04dc88-1

gytytujtu11111111111

124f160c25cc116854a979e441f08093-0

124f160c25cc116854a979e441f08093-1

124f160c25cc116854a979e441f08093-2

57dab88201639aa0047e32b67264e7fd-0

57dab88201639aa0047e32b67264e7fd-1

57dab88201639aa0047e32b67264e7fd-2

57dab88201639aa0047e32b67264e7fd-3

7ace46d40124e551e285b1082f279875-0

7ace46d40124e551e285b1082f279875-1

7ace46d40124e551e285b1082f279875-2

05b4d6529da91da0f3ace48f0b29c4f5-0

05b4d6529da91da0f3ace48f0b29c4f5-1

05b4d6529da91da0f3ace48f0b29c4f5-2

 

 

 

 

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries