^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Характеристика спеціальності і потреб регіону

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Й ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ ЩОДО ПОТРЕБИ У ФАХІВЦЯХ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ)

Сьогодні модернізація системи професійної освіти в Україні (з урахуванням принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації педагогічного процесу) – один з основних напрямів освітянської політики держави. Головна мета професійної освіти – створити сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожного здобувача освіти, формування її життєвої компетентності, розвитку ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу.
Напрями державної політики у сфері освіти визначені низкою документів – Конституцією України; Законами України – «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту»; Концепцією про безперервну освіту; Концептуальними засадами реформування педагогічної освіти; Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті.
Стандарт фахової передвищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр», затверджений наказом МОН України № 58 від 25 січня 2022 року, визначає: загальну характеристику здобуття освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями); обсяг кредитів ЄКТС, необхідних для здобуття освіти; перелік компетентностей випускника, нормативного змісту підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульованого в термінах результатів навчання; форми атестації здобувачів освіти; вимогу до наявності системи внутрішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти.
Враховуючи такий зміст стандарту й вимоги для забезпечення умов продовження безперервної освіти за цією спеціальністю, а також вимоги професійного стандарту «Майстер виробничого навчання», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 20 червня 2020 року № 1181, освітньо-професійні програми коледжу передбачають створення комфортного освітнього середовища, де б поєднувалися якісна професійно-педагогічна спрямованість освіти, котра б сприяла підготовці компетентних, інноваційно-орієнтованих, здібних, конкурентоздатних затребуваних фахівців зі сформованим особистісним потенціалом, всебічним розвитком, й активна громадянсько-патріотична позиція, що б в умовах сталого розвитку мотивувала до розбудови Української держави.
Отож Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського створив сприятливе освітнє середовище для здобувачів освіти, де забезпечується якісна підготовка висококваліфікованих фахівців-педагогів, які б утілювали національні й світові освітні надбання, визнавалися вітчизняною та міжнародною освітньою спільнотою, були цілеспрямованими, здатними до самовдосконалення та самореалізації протягом життя, оберігали й примножували цінності національної культури і громадянського суспільства.
Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського має власну історію. Коледж створено наказом Міністерства освіти і науки України від 20.06.1997 р. № 218. Він є правонаступником Першого та Другого Харківських індустріально-педагогічних технікумів, які були ліквідовані при реформуванні мережі вищих навчальних закладів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.1997 р. № 526 «Про вдосконалення мережі вищих навчальних закладів та професійно-технічних закладів». З 25 квітня 2018 року згідно з наказом Міністерства освіти і науки Харківський індустріально-педагогічний технікум було перейменовано у Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського.
Коледж позиціонує себе як інноваційний заклад освіти, у центрі діяльності якого – упровадження та постійне підвищення результативності системи менеджменту якості освітніх послуг, створення єдиного освітнього простору, комфортних умов для здобувачів освіти й педагогічного колективу. Головним завданням коледжу як із початку заснування, так і на сьогоднішній день є підготовка педагогічних кадрів – майстрів виробничого навчання на замовлення закладів професійної (професійно-технічної) освіти не тільки Харківського регіону, а й усієї України.
Упроваджуючи в освітній процес основні ідеї сучасної освіти, Коледж модернізує власну освітню діяльність згідно з новітніми вимогами. Коледж забезпечує здобуття освіти на рівні фахового молодшого бакалавра на основі базової загальної середньої освіти, кваліфікованого робітника.
Система підготовки фахівців у Харківському державному професійно-педагогічному фаховому коледжі імені В. І. Вернадського побудована на принципах компетентнісного й діяльнісного підходів.
В 2015 році в Коледжі успішно пройшов акредитацію, потім у зв’язку із набуттям чинності Закону України № 2745-VIII «Про фахову передвищу освіту» сертифікати було переоформлено і 19 січня 2022 року видані:
- Сертифікат про акредитацію ОПП Будівництво та експлуатація будівель та споруд (серія ДО № 000387 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Монтаж і обслуговування внутрішніх санітарно-технічних систем (серія ДО № 000388 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Організація обслуговування населення (серія ДО № 000389 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Монтаж, обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі (серія ДО № 000390 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Електротехніка та електромеханіка).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва (серія ДО № 000391 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства).
- Сертифікат про акредитацію ОПП Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів (серія ДО № 000392 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 30 червня 2015 р, протокол №117 (наказ МОН України від 03.07.2015 №16), Наказу Державної служби якості освіти України від 19.01.2022 №01-10/7) з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта (Транспорт).
Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж імені В. І. Вернадського зберіг кращі традиції щодо організації підготовки фахівців для закладів професійної (професійно-технічної) освіти, позитивний досвід співпраці із ЗП(ПТ)О, потенційними роботодавцями.
Аналіз перспектив соціально-економічного розвитку м. Харкова й області, складу педагогічних кадрів закладів освіти, нових тенденцій у розвитку системи професійної освіти свідчить про те, що потреба у фахових молодших бакалаврах є актуальною.
Коледж продовжує співпрацю із закладами професійної (професійно-технічної) освіти Харківської області і взагалі всієї України. Щорічно відправляються до Департаментів науки і освіти і до закладів освіти листи-запити щодо потреби в майстрах виробничого навчання. Щорічно отримуємо багато відгуків з конкретними потребами, які на 2024 рік складають – 34 потреби у майстрах виробничого навчаня. Ми постійно розширюємо мережу закладів професійної (професійно-технічної) освіти, з якими ми співпрацюємо. На сьогодні маємо угоди про співпрацю з 13 ЗП(ПТ)О. Студенти коледжу проходять педагогічну практику у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, маємо угоди про проходження педагогічної практики з 22 ЗП(ПТ)О.
Коледж здійснює підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання в рамках роботи педагогічної майстерні нашого закладу освіти.
Підготовка фахівців у коледжі – навчання за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) й надання освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» – дає унікальну можливість отримати педагогічну освіту й водночас фахове спрямування.
Цілі освітньо-професійних програм:
- забезпечити фундаментальну теоретичну і практичну підготовки високопрофесійних компетентних фахівців, здатних проєктувати освітній простір у ЗП(ПТ)О, практично створювати означене освітнє середовище, будувати взаємини на засадах партнерства, ефективно здійснювати розвиток навчання й виховання здобувачів освіти;
- задовольнити запити й інтереси сучасної молоді під час здобуття освіти за ОПП: допомогти студентам сформувати індивідуальні освітні траєкторії, надавши право вибирати освітні компоненти (дисципліни за вибором); реалізувати права здобувачів освіти, які мають особливі освітні потреби;
- забезпечити ринок праці, зокрема ЗП(ПТ)О, висококваліфікованими фахівцями;
- забезпечити розвиток лідерських якостей, здатності до самостійного прийняття рішень та готовності до адаптації в умовах змін ринку праці.

СЕРЕДА Анатолій Іванович

ОСВІТА
1996 р - Харківський державний технічний університет сільського господарства
Спеціальність; «Електрифікація і автоматизація сільського господарства»
Кваліфікація; інженер –електрик.
Кар’єра
1996-2000 рр- навчальний майстер кафедри АЕМС Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
1996рр- Харківський державний технічний університет сільського господарства
2000-2007 рр асистент Кафедри АЕМС Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
2007рр-захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 05.09.16 «Електротехнології та електрообладнання в агропромисловому комплексі»
2007-2010 рік отримав звання доцент кафедри автоматизованих електромеханічних систем Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка2010 рік
2010рік отримав диплом доктора філософії
2014-2021 рр. – доцент кафедри електропостачання та енергетичного менеджменту Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
2021 р. по теперішній час доцент кафедри електропостачання та енергетичного менеджменту Державного біотехнологічного університету

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
Навчальні курси: «Енергетичний моніторинг споживання ПЕР », «Гідравліка», «Світові тенденції розвитку електроенергетики», «Гідравліка-гідро та пневмоприводи»,керівництво кваліфікаційними роботами здобувачів ступенів вищої освіти бакалавр та магістр, керівництво аспірантами.

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
2007 р. – кандидат технічних наук за спеціальністю 05.09.16 –електротехнології та електрообладнання в агропромисловому комплексі, здобуття наукового ступеня к.т.н. відбувся у спеціалізованій вченій раді Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка».
2010р отримав звання доцента Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка».
2010р отримав диплом доктора філософії Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка».
Напрям наукових інтересів:«Захист напірних трубопроводів від гідравлічного удару,гідрологія», «Відновлювальні джерела енергії на основі SmartGrid технологій», «Системи для обробки вовни з використанням акустичного та електромагнітного полів»


ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ
Опубліковано 82 наукових праць,в тому числі статті,що індексуються в науково метричних базах Scopus та Web of Science – 8


НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ. Приймав участь в міжнародній науково-практичній конференції «Електроенергетика,електромеханіка та технології в АПК».6 листопада 2024р(отримав 5 сертифікатів)

ЧЕРНЮК Артем Михайлович

ОСВІТА
1995 – Горлівський машинобудівний коледж, здобув кваліфікацію молодшого спеціаліста зі спеціальності «Ремонт та експлуатація верстатів з числовим програмним керуванням та робототехнічних комплексів».
2000 – Українська інженерно-педагогічна академія, здобув кваліфікацію інженера – педагога (спеціаліст) за спеціальністю «Професійне навчання. Електроенергетика».
2013 – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», здобув науковий ступінь кандидата технічних наук за спеціальністю «Електричні станції, мережі та системи»

 

КАР’ЄРА
30.08.2000 – 13.09.2002р. Харківський ордена «Знак пошани» електромеханічний технікум транспортного будівництва. Викладач спеціальних дисциплін. Голова циклової комісії «Електропостачання».

14.09.2002 – 31.08.2024р. Українська інженерно-педагогічна академія. Послідовно завідувач лабораторією, асистент, старший викладач, доцент, завідувач кафедри електротехніки та електроенергетики.

01.09.2024р. – по теперішній час. Харківський національний університете імені В.Н. Каразіна. Доцент кафедри електротехніки та електроенергетики. В.о. завідувача кафедрою електротехніки та електроенергетики.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
Викладає дисципліни: «Енергетична безпека», «Релейний захист та автоматика енергосистем», «Електропривод та електротехнологічне обладнання».

 

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ
Наукова діяльність. Автор понад 50 наукових публікацій, автор 3 національних патентів на корисні моделі в галузі енергетики, автор 4 монографій.
Просвітницька діяльність. Автор youtube каналу «Енергоосвіта», керівник студентського наукового товариства «Учтехніка».
Громадська діяльність. Член громадського об’єднання освітян «Прогресильні». Член громадської організації «Клуб історичної реконструкції «Князь»»

НАГОРОДИ ТА ПРЕМІЇ
2023 р. – Подяка міністерства освіти і науки України

МАГЕРА Микола Володимирович

ОСВІТА

2001 р. – закінчив Барське професійно-технічне училище №8 і здобув професію електрогазозварника.

2004 р. – закінчив Харківський індустріально-педагогічний технікум за спеціальністю «Професійне навчання. Монтаж і обслуговування внутрішніх санітарно-технічний систем вентиляції» і здобув професію технік-технолог-майстер виробничого навчання.

2011 р. – закінчив Харківська національна академія міського господарства за спеціальністю «Будівництво», здобув професійну кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, напрям підготовки «Будівництво».

2012 р. – закінчив Харківська національна академія міського господарства за спеціальністю «Теплогазопостачання і вентиляція», здобув професійну кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, спеціаліст з теплогазопостачання і вентиляції.

КАРЄРА

2004 – 2009 р.р. майстер виробничого навчання Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського.

2009 – 2019 р.р. викладач І категорії Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського.

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

Викладач І категорії.

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних