^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Академічна доброчесність

Положення про академічну доброчесність

Стратегічним напрямом діяльності коледжу сьогодні став розвиток системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
об’єктивне оцінювання результатів навчання.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
списування – виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
необ’єктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
Колежанська система із забезпечення дотримання учасниками освітнього процесу принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин базується на наступних нормативних документах:

Закон України “Про освіту” стаття 42

Кодекс академічної доброчесності ХДППФК

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу у ХДППФК

Наказ ХДППФК від 01.11.2023 р. №179 “Про забезпечення академічної доброчесності в коледжі”

Наказ ХДППФК від 02.12.2024 р. №262 “Про забезпечення академічної доброчесності в коледжі”

Інструменти протидії порушенням академічної доброчесності.
Політику, стандарти, і процедури дотримання академічної доброчесності зафіксовано у Положенні про запобігання та виявлення академічного плагіату.
Перевірка текстових документів на наявність ознак академічного плагіату обов’язково передує іншим процедурам розгляду та проводиться за допомогою антиплагіатних інтернет-систем «Антиплагіат».
Підвищення кваліфікації. Педагогічні працівники:

 1vhmvk 1) успішно закінчили курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі масових відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS та отримали сертифікати https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+AI101+2021_T2/about
 2vhmvk 2) приймають участь у вебінарах «Академічна доброчесність» https://academiq.org.ua/vebinari-akademichna-dobrochesnist/ за сприяння Американських Рад з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – AcademicIQ»

Академічна доброчесність: інформаційні бюлетені для учасників освітнього процесу 

Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень – Сторінки Євгена Ніколаєва

Інформаційні бюлетені Archives - Academic Integrity and Quality Initiative

11jkghkghjkghjk  Академічна доброчесність 
 22jkghkghjkghjk 10 кроків формування академічної доброчесності
 33jkghkghjkghjk Формування академічної доброчесності

 

Студентоцентроване навчання

Наша ціль - забезпечити кожному випускнику коледжу:
Знання, що сприяють швидкій адаптації до змін у суспільстві та економіці.
Професійні компетенції, що підтримують бажання постійного самовдосконалення.
Розвинене критичне мислення для успішної дії в умовах невизначеності.
Навички та досвід у прийнятті управлінських рішень.
Для досягнення цих цілей ми пропонуємо студентоцентровий підхід, який базується на:
- Урахуванні потреб студентів.
- Автономності особистості студента з супроводом викладача.
- Гнучких навчальних траєкторіях.
- Систематичному моніторингу якості освітніх послуг.

Положення про студентське самоврядування

Ми також забезпечуємо розширені можливості вибору освітніх програм та індивідуального формування освітніх траєкторій, надаючи доступні та адекватні навчальні ресурси та підтримку студентам.

Вибіркові дисципліни

Положення про формування вибіркових дисциплін

Результати моніторингу якості освіти

Результати анкетування

 

Менеджмент якості

Структура внутрішнього управління якістю базується на системі індикаторів і показників, згідно зі стандартами ESG 2015, які визначають рівень якісних процесів. Основні процеси включають:
1. Управління якістю освітньої діяльності та розвитком коледжу.
2. Забезпечення якості освітніх програм, їх розробка, затвердження, моніторинг і періодичний перегляд.
3. Підвищення кваліфікації викладацького складу.
4. Здійснення навчання, викладання та оцінювання здобувачів освіти з орієнтацією на їх потреби.
5. Розвиток академічної культури та запобігання академічному плагіату.
6. Забезпечення належних навчальних ресурсів та підтримка студентів.
7. Управління інформаційними системами для ефективного управління освітнім процесом.
8. Публічна інформація про коледж.
9. Циклічне зовнішнє забезпечення якості.

 

Внутрішня система забезпечення якості

Індикатори та показники визначення рівня якісних процесів у коледжі

Моніторинг якості освіти

Якість

ЯКІСТЬ

політика

Основною стратегічною метою діяльності Коледжу є забезпечення якісної підготовки та гармонійного розвитку особистості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців шляхом формування загальних і фахових компетентностей відповідно до сучасних та перспективних потреб суспільства, ринку праці й бізнес-структур.

Для досягнення нашої мети, у Коледжі розроблена гнучка система управління якістю, що активно включає в себе як внутрішні, так і зовнішні зацікавлені сторони освітніх послуг з метою постійного покращення якості наданої освіти. Це сприяє зростанню конкурентоздатності коледжу.

Принципи управління якістю освіти в Харківському державному професійно-педагогічному фаховому коледжі імені В. І. Вернадського описуються такими положеннями:

1. Забезпечення високого рівня задоволення потреб як наявних, так і майбутніх випускників у високоякісній освіті, яка відповідає потребам ринку праці і сприяє успішній кар'єрі.

2. Підвищення компетентності викладацького складу та всього персоналу шляхом постійного професійного розвитку.

3. Чітке розуміння кожним співробітником своїх обов'язків, повноважень та відповідальності за їх виконання.

4. Створення можливостей для професійного та особистісного розвитку.

5. Прийняття рішень на основі комплексного аналізу інформації.

6. Забезпечення відповідності наданої освіти міжнародним стандартам через регулярне самооцінювання та акредитацію програм.

 

0-02-05-7023756cbb22e9f145d1fac6ddc61e3f8e49279bb91b4778e1ceeddef8556930 a1091ff07af90e98 0-02-05-97481577a6d6e31e8261523514a8d4fa2b35600bd22b17da3f7c5e4d22f9b432 8ae9a724f4f19615 0-02-05-a6981897cb30961847bcbc3cf49bc11357df09c449e8ff47566dff1eeedfb8e2 355db641080bac63
Менеджмент якості  Студентоцентроване навчання Академічна доброчесність

 

 

 

 

 

 

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних