^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Новини

ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ В УМОВАХ ВІЙНИ. ЯК НЕ СТАТИ ЖЕРТВОЮ?

22 травня 2025 року соціально-психологічною службою коледжу для студентів було проведено інформаційно-виховний захід на тему «Торгівля людьми в умовах війни. Як не стати жертвою?»
Під час заходу розглядалися актуальні загрози, які виникають в умовах війни у зв’язку з підвищеним ризиком потрапляння в ситуації торгівлі людьми. Студентів ознайомили з основними формами торгівлі людьми, факторами ризику та ознаками, які можуть свідчити про потенційну небезпеку.
Особливу увагу приділили правилам безпечного працевлаштування як в Україні, так і за її межами, а також алгоритму дій у разі потрапляння в небезпечну ситуацію.
Студенти були поінформовані про дійсні гарячі лінії, за якими можна звернутися за допомогою у випадку загроз, пов’язаних із торгівлею людьми, або для отримання консультації.
Захід мав на меті сформувати в молоді настороженість до потенційних загроз та підвищити рівень поінформованості щодо власної безпеки.
Пам’ятаймо: обізнаність — перший крок до захисту!

1-sssssssssssssssssssss

Детальніше:ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ В УМОВАХ ВІЙНИ. ЯК НЕ СТАТИ...

«Педагогічний ОСКАР–2025»: наші викладачі серед переможців

21 травня 2025 року в межах проведення VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Фахова передвища і професійна освіта: теорія, методика, практика» відбулося нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу «Педагогічний ОСКАР–2025». Цей конкурс проводять щороку відповідно до Меморандуму про співпрацю Національної академії педагогічних наук України та Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти». Конкурс проходив у два тури: відбірковий – у закладі освіти та фінальний – у Науково-методичному центрі ВФПО.
На фінальний тур конкурсу у 12 номінаціях було представлено 943 конкурсні роботи із 163 закладів фахової передвищої освіти. У номінації «Сучасні дидактичні підходи до організації практичної підготовки здобувачів освіти в закладі фахової передвищої освіти» із 428 конкурсних робіт була й робота викладачів циклової комісії дисциплін технічного сервісу Ровного Євгена Валентиновича та Захарова Андрія Вадимовича «Технічна експлуатація автомобілів. Ментальні карти: інноваційний прорив у технічній освіті».
На засіданні комісії Всеукраїнського конкурсу «Педагогічний ОСКАР–2025» було визначено переможців в усіх номінаціях, а учасників, які посіли перші місця, було нагороджено дипломами та статуетками «Педагогічний ОСКАР».
У категорії «Інтерактивні та наочні навчальні практикуми» робота наших викладачів посіла ІІ місце.

Снимок экрана 2025-05-22 210947

ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ІНЖЕНЕРНА ГЕОДЕЗІЯ»

Традиційно 15 травня цикловою комісією інженерно-будівельних дисциплін проводиться студентська олімпіада з дисципліни «Інженерна геодезія».
Студентська олімпіада – це система масових змагань у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок серед студентів.
На початку заходу учасників олімпіади тепло привітали викладачі та організатори олімпіади: завідувач відділення професійної освіти Сліпченко М. В., голова циклової комісії інженерно-будівельних дисциплін Сорокіна В. П., викладачі Костенко О. Г., Костира О. В.
Цього року здобувачі освіти І курсу спеціальності «Будівництво та зварювання» мали можливість продемонструвати свої знання та практичні навички із виконання завдань, що поєднували класичні геодезичні методи та сучасні технології. Організаторка заходу викладачка Сорокіна В. П. підготувала цікаві та змістовні завдання.
За рішенням журі та оргкомітету за кращі знання з дисципліни «Інженерна геодезія» студентів нагороджено дипломами та грамотами.
Учасники олімпіади не лише набули цінного досвіду у сфері геодезії, а й отримали незабутні враження від олімпіади.
Циклова комісія інженерно-будівельних дисциплін щиро вітає призерів олімпіади та бажає нових здобутків і перемог!

1-dddddddddddddddddddddddddddddddddd

Детальніше:ОЛІМПІАДА З ДИСЦИПЛІНИ «ІНЖЕНЕРНА ГЕОДЕЗІЯ»

Тренінг для працівників гуртожитку коледжу

15.05.2025р. вихователь Ігор Козінський разом із завідувачкою гуртожитку Дариною Козінською були запрошені на тренінг з гендерно зумовленого насильства, який проводився благодійною організацією «СОЛІТЕРРЕ СТРАТІДЖИ ДІ ПАЧІО ОНЛУС» В УКРАЇНІ для керівників та працівників місць тимчасового перебування внутрішньо-переміщених осіб.
Під час тренінгу учасники мали змогу
- розглянути реальні кейси, щоб краще зрозуміти, як працюють механізми захисту та які помилки допускають при взаємодії з постраждалими;
- відпрацювати різні підходи до вирішення конфліктів та допомоги людям
- виконати практичні вправи, спрямовані на збереження власного психологічного здоров’я під час роботи з постраждалими
- проаналізувати законодавчі аспекти захисту від насильства та механізми співпраці з соціальними службами


Учасники вдячні організаторам за надану можливість отримати багато корисної інформації, систематизувати наявні знання та навички. Відчувається величезний досвід, професіоналізм, харизма, захопленість своєю роботою. Відмінний тренінг, що поєднує елементи теорії та практики, а також ігрові елементи. Дякуємо фонду за запрошення!

1photo 2025-05-19 14-06-25

Детальніше:Тренінг для працівників гуртожитку коледжу

Педагогічна практика студентів з ХНПУ ім. Г.С. Сковороди на базі нашого коледжу

З 28 квітня 2025 року по 17 травня 2025 року студенти спеціальності «Історія в закладах освіти» Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди проходили педагогічну практику в нашому коледжі.
Студентам – практикантам була надана необхідна методична допомога.
Перший тиждень практики –це ознайомлення з викладачами, з робочими програмами, складання планів щодо проходження практики, відвідування різних занять і виховних заходів, які проводили викладачі нашого закладу.
На другому тижні практики здобувачі вищої освіти відчули себе справжніми педагогами: проводили навчальнізаняття та виховні заходи самостійно.
Педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобутих в університеті, та дала змогу застосувати їх на практиці. Виробила вміння проводити різні типи занять, застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність студентів.
Тісна співпраця студентів - практикантів з викладачами дала можливість зробити висновки, що і надалі потрібно вдосконалювати свої педагогічні здібності, розширювати свою ерудицію, вчитись контролювати свою мову, мислення та уважно слідкувати за працею та мовою вихованців. Не забувати, що дуже важливий індивідуальний підхід до кожного студента, учня. Треба враховувати вікові, психологічні, фізіологічні та, навіть, соціальні особливості кожного.
Праця викладача дуже важка, але від неї можна отримувати задоволення. Дуже приємно, коли твоя праця не даремна, коли ти відчуваєш віддачу та подяку за свій труд.

1photo 2025-05-19 10-52-17

Детальніше:Педагогічна практика студентів з ХНПУ ім. Г.С....

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних