ІНФОРМАЦІЯ ВІДДІЛУ СПРИЯННЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЮ СТУДЕНТІВ ТА ВИПУСКНИКІВ ПРО НАДАННЯ
ОДНОРАЗОВОЇ АДРЕСНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ВИПУСКНИКАМ
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006
№ 1361 «Про надання одноразової адресної допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів» одноразова адресна грошова допомога у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати надається випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямками і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчалися за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням.
Перелік документів, які необхідно надати до відділу для отримання одноразової адресної грошової допомоги:
Довідка з місця роботи;
Витяг з наказу про прийняття молодого спеціаліста на роботу;
Копія трудової книжки завіреної за місцем роботи;
Копія паспорта, ідентифікаційного коду;
Заява на отримання одноразової допомоги (зразок надає відділ);
Підтвердження прибуття до роботи (друга частина посвідчення);
Тристоронній договір (зразок надає відділ);
Реквізити банківської картки.
Документи потрібно надати до відділу не пізніше 10 ЖОВТНЯ.
Детальнішу інформацію студенти можуть отримати звернувшись до відділу сприяння працевлаштуванню студентів та випускників
( І підрозділ, кабінет 45 а).
У своїй роботі відділ сприяння працевлаштуванню студентів і випускників керується:
Закон України Про зайнятість населення.
Відділ сприяння працевлаштуванню студентів і випускників
Харківського державного професійно-педагогічного
фаховогу коледжу імені В.І.Вернадського
Відділ створений у червні 2011 р. за наказом директора, на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №1726 «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів».
Головна мета створення Відділу – сприяння студентам та випускникам технікуму у працевлаштуванні, підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці та адаптації до практичної діяльності, встановлення та підтримання зв’язків з випускниками, здійснення моніторингу їх кар’єри.
Штат Відділу складається з заступника директора з навчально-методичної роботи, завідувачів відділами денної форми навчання, майстрів виробничого навчання, лаборантів, завідувача Відділу.
ОВЕРЧУК Олександр Дмитрович |
|
СІРЕНКО Юлія Вікторівна |
Контакти:
61001, м. Харків, пр. Героїв Харкова, 24, каб. 45 а.
Основними завданнями Відділу є:
1. сприяння працевлаштуванню студентів та випускників;
2. проведення постійного аналізу попиту і пропозиції на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює вищий навчальний заклад;
3. налагодження співпраці з державною службою зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, які можуть бути потенційними роботодавцями для студентів і випускників;
4 забезпечення координації дій з центральними та місцевими органами виконавчої влади, службами зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями (роботодавцями) щодо оптимального узгодження реальних потреб ринку праці та ринку освітніх послуг;
5. інформування студентів і випускників технікуму про вакантні місця
в ЗП(ПТ)О, в установах та організаціях;
6. здійснення спільно з державною службою зайнятості населеннямоніторингу працевлаштування випускників за місцем їх проживання.
7. подання державній службі зайнятості населення за місцем проживання випускника, у якого питання працевлаштування залишається не вирішеним, відомостей про нього ( за його згодою ) та здійснення спільних з державною службою зайнятості населення дій, направлених на пошук першого робочого місця.
Основними функціями Відділу є:
1. співпраця з потенційними роботодавцями і забезпеченняоперативного заповнення вакансій;
2. налагодження ділових стосунків коледжу з центральними та місцевими органами виконавчої влади, службами зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями (роботодавцями) тощо зпитань професійної підготовки та працевлаштування студентів і випускників;
3. запровадження зворотного зв’язку між підприємствами, установами та організаціями (роботодавцями) тощо з питань професійної підготовки та працевлаштування студентів і випускників;
4. вивчення динаміки попиту на відповідних фахівців на ринку праці,надання відповідних пропозицій керівництву коледжу;
5. співпраця з іншими підприємствами з питань працевлаштування студентів та випускників;
6. створення бази даних про студентів і випускників, що звернулися до Відділу щодо працевлаштування, накопичення банку потенційних підприємств, установ і організацій (роботодавців) для студентів та випускників.
Надання інформації студентам та випускникам про вакантні місця роботи;
7. організація роз'яснювальної роботи серед студентів та випускників щодо нормативно-правових актів з питань державного регулювання зайнятості та трудових відносин;
8. надання консультацій студентам і випускникам з питань оформлення власного резюме та розміщення його на сайті коледжу;
9. організація зустрічей роботодавців зі студентами та випускниками зпитань можливості їх подальшого працевлаштування на конкретних підприємствах, в установах та організаціях, заходів щодо сприяння працевлаштуванню студентів та випускників (дні кар'єри, круглі столи, семінари - практикуми, науково - практичні конференції, ярмарки вакансій, конкурси на заміщення вакантних посад за замовленням роботодавця, проведення зустрічей з кращими випускниками вищих навчальних закладів тощо);
10. здійснення моніторингу працевлаштування випускників та відстеження їх кар'єрного зростання;
11. планування і координація роботи коледжу щодо організації зайнятості студентів, які бажають працювати у вільний від навчання час;
12. здійснення пошуку місця роботи для студентських трудових загонів (бригад), молодіжних об'єднань та сприяння ефективнішій організації їх роботи;
13. інформування коледжу, навчальної частини про наявні вільні вакансії для подальшого працевлаштування випускників;
14. надання консультацій випускникам щодо можливостей перепідготовки та підвищення кваліфікації з метою прискорення подальшого працевлаштування;
15. налагодження тісної співпраці з органами студентського самоврядування у вирішенні питань працевлаштування;
16. щорічне інформування керівництва коледжу та студентів пропроведену роботу шляхом розміщення звіту на Інтернет - сайті та інших інформаційних ресурсах;
16. залучення підприємств, установ та організацій (роботодавців) до благодійної діяльності.
Тренінги для профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
Насильство завжди супроводжується психічними травмами, що дуже часто призводять до гострих стресових розладів, інколи навіть до ПТСР. У воєнний час проблема хронічного стресу є актуальною як ніколи. Тож у межах Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» з метою профілактики наслідків тривалого стресу, відновлення адаптації та здатності спиратися на власні ресурси практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною провели тренінг для профілактики наслідків стресових розладів зі студентами груп 4.110, 4.111, 4.112, 4.113, 4.114, 4.115, 4.116 та 4.117. Під час тренінгу студенти навчалися дихальних вправ з елементами тілесної терапії, що допомагають опанувати емоційний стан у стресовій ситуації.
Тренінг з основ першої психологічної допомоги
Уже третій рік ми живемо в ситуації, коли кризові події відбуваються поряд з нами ледве не щоденно. Насильство з будь-якої причини – воєнні дії, домашнє насильство, нещасні випадки, катастрофи, стихійні лиха – призводить до того, що людина відчуває стрес, що є нормальною реакцією в ситуації нестачі ресурсів. Занадто сильний або тривалий стрес може завдати значної шкоди психічному та фізичному здоров’ю людини. Наші студенти – майбутні майстри виробничого навчання, у професійній діяльності вони будуть постійно спілкуватися зі своїми учнями, які у своєму житті часто стикаються з кризовими ситуаціями. Тож уміння правильно надавати першу психологічну допомогу особливо в наш час стає необхідним для педагога. Практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна у співпраці із викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною в межах Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля» провели тренінг з основ першої психологічної допомоги зі студентами груп 4.110, 4.111, 4.112, 4.113, 4.114, 4.115, 4.116 та 4.117, під час якого були розглянуті основні аспекти та принципи надання першої психологічної допомоги, складений відповідний алгоритм дій у кризовій ситуації. Також студенти дізнались про способи, що допомагають зберігати власний психологічний ресурс та відновлювати самоцінність.
Тренінг із профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
Питання збереження психічного здоров’я сьогодні є дуже актуальним. Тож 5 червня 2024 року з метою профілактики наслідків тривалого стресу, відновлення адаптації та здатності спиратися на власні ресурси практичним психологом Котенко Наталією Миколаївною в співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною було проведено тренінгове заняття з працівниками нашого коледжу. Під час зустрічі учасники познайомилися з причинами та можливими наслідками психічних травм, особливостями правильного реагування в разі гострої реакції на стрес, гострого стресового розладу, посттравматичного стресового розладу. У практичній частині присутні практикувалися у вправах, що допомагатимуть опановувати емоційний стан та регулювати власну поведінку.
Тренінги щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
Насильство завжди супроводжується психічними травмами, що дуже часто призводять до гострих стресових розладів, інколи навіть до ПТСР. У воєнний час проблема хронічного стресу є актуальною як ніколи. Тож у межах всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» з метою профілактики наслідків тривалого стресу, відновлення адаптації та здатності спиратися на власні ресурси практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна в співпраці з викладачкою психології Стаднік Лідією Володимирівною в групах 105, 107, 110, 112, 113, 114, 115, 116 та 117 провели тренінги щодо профілактики наслідків стресових розладів.
Тренінги з основ першої психологічної допомоги
Ми живемо в такий час, коли кризові події відбуваються поряд з нами ледве не щодня. Насильство з будь-якої причини: домашнє насильство, нещасні випадки, катастрофи, воєнні дії, стихійні лиха – призводить до того, що людина відчуває стрес, що є нормальною реакцією в ситуації нестачі ресурсів. Занадто сильний або тривалий стрес може завдати значної шкоди психічному та фізичному здоров’ю людини. Наші студенти – майбутні майстри виробничого навчання, тому у власній професійній діяльності вони будуть постійно спілкуватися зі своїми учнями, які у своєму житті часто стикаються з кризовими ситуаціями. Отже, уміння правильно надавати першу психологічну допомогу, особливо в наш час, стає необхідним для педагога. Практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна в співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною в межах всеукраїнської акції «16 днів проти насилля» провели тренінги з основ першої психологічної допомоги зі студентами груп 107, 105, 110, 112, 113, 114, 115, 116 та 117, під час яких було розглянуто основні аспекти та принципи, складено відповідний алгоритм дій у кризовій ситуації. Також студенти дізнались про способи, що допомагають зберігати власний психологічний ресурс та відновлювати самоцінність.
Тренінг зі співробітниками коледжу щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
Життя людини так чи інакше пов’язане з переживаннями стресів. Короткий стрес сприяє концентрації фізичних та ментальних можливостей, мобілізує сили, а після отримання позитивного результату дає відповідні емоції, навіть є корисним. Тривалий стрес, коли наші ресурси зменшуються, а задачі, що маємо вирішити, збільшуються, підвищує ризик хронічних хвороб. Коли стрес переходить у дистрес, свою деструктивну стадію, проблема збереження власного психічного та, як наслідок, соматичного здоров’я стає доволі таки актуальною. Нажаль, зараз ми частіше стикаємось з психічними травмами та стресом.
На платформі «Градус» для Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, що ініційована Оленою Зеленською, було проведене дослідження, за результатами якого виявилося, що більше 70% українців з початку війни відчувають стрес та сильну нервозність, половина відчуває тривожність та напругу. Негативні стани, у більшості випадків, не знаходять виходу, тому людям стає гірше. Українці, час від часу, думають, що їм потрібна допомога, але все рівно за нею не звертаються, вважають що їх проблема недостатня для такого, що вони можуть справитися самостійно. Нажаль, стереотипи, що існують у нашому суспільстві щодо психологічної допомоги, є перепоною для звернення до спеціалістів. Як результат – часто проблеми не вирішуються, загострюються, переходять у хронічну форму. Тому доречними є просвітницька та профілактична робота щодо збереження психічного здоров’я усіх учасників освітнього процесу.
Соціально-психологічною службою коледжу було проведене опитування щодо наслідків тривалого стресу у студентів та співробітників, надані рекомендації, відбулися відповідні тренінги зі студентами, а 1 червня практичний психолог коледжу Котенко Наталія Миколаївна у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною провели тренінгове заняття зі співробітниками коледжу щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР. Під час тренінгу присутні дізналися про види стресових розладів, їх причини та наслідки. З’ясували, коли певна реакція на стрес є нормальною та, за сприятливих умов, може пройти самостійно, а у якому випадку слід обов’язково звернутися до фахівців. Також навчалися дихальним вправам, що допомагають стабілізувати емоційний стан у разі виникнення стресової ситуації.
Попередження потрапляння в ситуації торгівлі людьми
З початку війни ризик потрапляння в ситуацію торгівлі людьми значно підвищився як в Україні, так і поза її межами. Це пов’язано з тим, що частина людей виїхала на тимчасове місце проживання до Європи, частина переміщена всередині держави, а значна кількість людей примусово вивезені на територію Росії. Окрім того, російська агресія та злочини, вчинені представниками держави-агресора стосовно мирного населення України, зокрема, їх незаконне утримування, перебування в полоні та використання у збройному конфлікті, загострили проблему трудової та сексуальної експлуатації.
На фоні складної ситуації, яка склалася в нашій країни, великої кількості людей, які потрапили у скрутне становище та складний психологічний стан людей, які змушені були залишити власні домівки, пройти крізь інші важкі випробування, люди стають більш вразливими та можуть потрапити у ситуації торгівлі людьми. Саме тому, з метою попередження потрапляння в ситуації торгівлі людьми, соціальним педагогом Беленченко І.В. було організовано та проведено інформаційний захід для студентів коледжу.
Під час заходу студенти дізналися про причини потрапляння в ситуації торгівлі людьми, ознаки торгівлі людьми, шляхи та методи вербування, загальні правила безпечного працевлаштування в межах України та за кордоном.
Профілактика булінгу серед студентів коледжу
Булінг – форма насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичній розправі тощо. Існує декілька видів булігу: фізичний, економічний, психологічний, сексуальний. Зараз, за часів дистанційного навчання, особливого розповсюдження набув кібербулінг – приниження за допомогою мобільних телефонів, інтернету, інших електронних пристроїв, цькування через соціальні мережі. Тому профілактика цього негативного явища є необхідністю.
Завжди вважалося, що проблема булінгу – проблема, перш за все, самої дитини, якась вона не така, робить щось не так, тому її і ображають. Але на справді булінг – проблема педагога, куратора, класного керівника, які допустили у закладі освіти такі випадки. Профілактика булінгу повинна відбуватися не «тут і зараз», а має бути системною. Саме так і ведеться робота у нашому коледжі. Практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна, соціальний педагог Беленченко Ірина Вікторівна у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною постійно проводять бесіди зі студентами щодо запобігання булінгу. В коледжі, на постійній основі, працював і буде працювати студентський психологічний гурток «Медіація» (керівники Котенко Н.М. та Стаднік Л.В.). Розроблений необхідний матеріал, проводяться тренінгові заняття щодо сприяння створенню позитивного психологічного клімату в групі з кураторами та студентами першого курсу. Звісно, наші студенти вже не діти, але вони майбутні педагоги, тож своєю роботою ми не тільки допомагаємо їм впоратися зі складнощами адаптації у новому колективі, а і навчаємо їх взаємодіяти з майбутніми вихованцями. Така системна робота дає відповідний результат. Щорічне опитування, що проводилось соціально-психологічною службою коледжу стосовно проблеми булінгу, показало обізнаність наших студентів з цього питання та наявність здорового психологічного клімату у групах.
Тренінги зі студентами з основ першої психологічної допомоги
Ми живемо в такий час, коли кризові події відбуваються поряд з нами ледве не кожного дня. Нещасні випадки, катастрофи, воєнні дії, стихійні лиха призводять до того, що людина відчуває стрес, що є нормальною реакцією в ситуації нестачі ресурсів. Занадто сильний або тривалий стрес може нанести значної шкоди психічному та фізичному здоров’ю людини. Наші студенти – майбутні майстри виробничого навчання, тож у своїй професійній діяльності вони будуть постійно спілкуватися зі своїми учнями, які в своєму житті часто стикаються з кризовими ситуаціями. Тож вміння правильно надавати першу психологічну допомогу, особливо в наш час, стає необхідним для педагога. Практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною провели тренінги зі студентами з основ першої психологічної допомоги, під час яких були розглянуті основні аспекти та принципи, складений відповідний алгоритм дій в кризовій ситуації. Також студенти дізнались про способи, що допомагають зберігати власний психологічний ресурс та відновлювати самоцінність.
Лекції-бесіди з метою профілактики адиктивної поведінки
Адиктивна поведінка – один із різновидів девіантної поведінки, що характеризується непереборним бажанням переживати інтенсивні емоції за допомогою штучної зміни свого психічного стану внаслідок вживання деяких речовин або постійної фіксації уваги на певних видах діяльності.Руйнівне значення для психіки та здоров’я людей мають хімічні адикції - системне споживання психоактивних речовин (алкоголю та наркотиків), що характеризується непереборним потягом до постійного вживання обраної речовини та значними труднощами в добровільному припиненні їх вживання.
Відомо, що мотивацією адиктивної поведінки є спроба змінити свій спосіб життя на більш яскравий та емоційно позитивний, відійти від реальності, але засоби, що обирає людина часто призводять до зворотного результату. Існує декілька основних мотивів вживання алкоголю та наркотичних речовин: прагнення усунути емоційний дискомфорт, отримання задоволення, бажання стати більш активним або розкутим, невміння вчасно сказати «НІ!» і відмовитися від запропонованого алкоголю або наркотичних речовин, «сімейні традиції» вживання, що потім унаслідуються дітьми та стануть нормою їх дорослого життя.
Нажаль, у нашій країні культура звернення до психологів з метою вирішення власних внутрішніх конфліктів та досягнення внутрішнього благополуччя знаходиться на початковому етапі розвитку, а ситуація з вживанням алкоголю та наркотиків, особливо серед молоді, є критичною. Тож, практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна, у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною, провела серію лекцій- бесід зі студентами першого курсу щодо профілактики адиктивної поведінки.
Тренінг з педагогами «Основи першої психологічної допомоги»
Перша психологічна допомога – це сукупність заходів загальнолюдської підтримки та практичної допомоги людям, що страждають з різних причин. Вона полягає в тому, що ми, знаходячись «тут і зараз», ми пропонуємо елементарну людську підтримку, проявляємо емпатію, даємо практичну інформацію, демонструємо повагу та підтримуємо у постраждалого впевненість у його можливостях.
Будь-які кризові події – нещасні випадки, катастрофи, воєнні дії, стихійні лиха призводять до певних наслідків. Людина відчуває стрес. В такому випадку стрес і є нормальною реакцією, що наступає, коли потреби людини стають більшими за її ресурси. Занадто сильний або тривалий стрес може нанести шкоди психічному та фізичному здоров’ю людини. Коли людині загрожує небезпека, вона часто реагує інстинктивно. Таку реакцію можна назвати «бийся, біжи або завмри». Людині важко міркувати, раціонально думати, сконцентруватися, запам’ятовувати інформацію. Психіка стає менш гнучкою. У тяжких випадках людина може не розуміти де знаходиться, який зараз день та час, може виглядати відстороненою, «бути в собі», навіть оціпеніти або стати більш агресивною та дратівливою.
Реакції на стрес можуть бути різними в залежності від ситуації та особистості людини, її життєвого досвіду. Реакція не завжди проявляється одразу після кризової події, іноді вона є відтермінованою на години або навіть дні, може проявитися раптово, навіть під час занять, у вигляді м’язового напруження, нудоти, плачу, слабкості, ступору, апатії, нервової дрожі, істерики. Тож нам потрібно бути готовим та знати як ми можемо правильно надати першу психологічну допомогу.
22 грудня 2022 року соціальний педагог Ірина Беленченко, практичний психолог Наталія Котенко та викладач психології Лідія Стаднік провели з педагогами тренінг щодо основ першої психологічної допомоги. Педагоги мали можливість поновити та удосконалити свої знання з надання першої психологічної допомоги, отримати навички підтримки самоцінності та входження у ресурсний стан за допомогою арттерапії. Під час тренінгу використовувались інтерактивні дистанційні технології.
Тренінги щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
В наш час дуже актуальною є проблема дистресу, тож з метою профілактики наслідків тривалого стресу, відновлення адаптації та здатності спиратися на власні ресурси, практичний психолог Котенко Наталія Миколаївна у співпраці з викладачем психології Стаднік Лідією Володимирівною провели серію тренінгових занять зі студентами нашого коледжу.
Під час тренінгів були розглянуті причини та можливі наслідки психічних травм. Студенти дізналися про прояви та особливості правильного реагування в разі гострої реакції на стрес, гострого стресового розладу, посттравматичного стресового розладу. Також студенти навчалися дихальним вправам, що допоможуть їм опановувати свій емоційний стан та регулювати власну поведінку.
Сприяння коледжем в отриманні гуманітарної допомоги студентами-сиротами та студентами з малозабезпечених сімей від Товариства Червоного хреста Основянського району.
Виховний захід "Гендер: рівні можливості для всіх"
Друге заняття з кураторам академічних груп у рамках тренінгового заняття " Формування позитивного психологічного клімату в групі"
Перше заняття з кураторам академічних груп у рамках тренінгового заняття " Формування позитивного психологічного клімату в групі"
Профілактика алкоголізму
Профілактика дезадаптації
Психологічна просвіта
Тренінги з розвитку комунікативних навичок та навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій
Робота гуртка медіації
Чергове засідання гуртка "Медіація"
Першого та шостого березня 2019 року відбулися чергові зустрічі
психологічного гуртка «Медіація». Тема: «Протидія насиллю та
булінгу».
Відбулося нагородження переможців у конкурсі творчих робіт з
дисципліни «Психологія».
Поздоровляємо:
Ковальчук Владу (М 18),
Лошак Нелю (М 18),
Неведрову Вікторію (М 18),
Мацегору Дарину (Б 28),
Шаріпова Максима (М 28),
Костіна Антона (ЕМ 18),
Пазнікова Костянтина (ЕМ 18),
Рудько Сергія (ЕМ 18),
Годь Миколу (ТМ 28)
У листопаді – грудні місяці зі студентами першого курсу були проведені тренінги з метою розвитку комунікативних схильностей та формування конфліктологічної компетентності. Студенти навчалися працювати в команді, вести діалог, знаходити потрібний стиль поведінки та конструктивний вихід в різноманітних конфліктних ситуаціях.
НАРКОТИКАМ-НІ!
25.10, 30.10 та 01.11 у Харківському професійно-педагогічному коледжі на базі І та ІІ підрозділів було проведено цикл інформаційних профілактично-виховних бесід, під назвою «Наркотикам – НІ!». Для проведення заходу було запрошено представників організації «Фонд спасіння дітей та підлітків України від наркотиків», а саме Бабенко А.О., Шмаривоз А.В., та Миславську И.Б. основною і єдиною метою якої, є боротьба із поширенням наркоманії серед дітей і підлітків, шляхом інформування молоді про всі аспекти виникнення, розвитку та наслідків наркотичної залежності.
Серед слухачів були присутні студенти нового набору, які у ході лекції-бесіди отримали вичерпну інформацію про поширення проблеми наркоманії в Україні. Окрему увагу було приділено саме розвитку і основним етапам виникнення залежності та стадіям руйнівного впливу наркотиків на особистість людини. Головною метою цього заходу стало інформування підлітків щодо наслідків вживання наркотичних речовин саме на психічний стан людини та етапи деградації, які прогресують в особистості людини із наркотичною залежністю.
Наприкінці заняття, студенти отримали роздатковий матеріал, у якому детально викладено та проілюстровано інформацію про проблему наркоманії в Україні та шляхи її подолання.
«ДРУГОВІ, ЯКИЙ НЕ ВРЯТУВАВ МЕНІ ЖИТТЯ»
1 листопада студенти Харківського державного професійно-педагогічного коледжу імені В. І. Вернадського відвідали на базі ХДНБ ім. В. Г. Короленка презентацію роману французького письменника Ерве Гібера «Другові, який не врятував мені життя», яку переклав українською мовою директор видавництва ''Пінзель'' Іван Рябчій.
Роман був опублікований в 1990 році. Книга демонструє внутрішні переживання автора, якому у тридцять три роки діагностували СНІД, протікання його хвороби, а найголовніше - публічна заява про проблему ВІЛ/СНІДу у французькому суспільству.
Наразі існує потреба звернення уваги українського суспільства до цієї проблеми, адже Україна залишається лідером в Європі за масштабами поширення ВІЛ-інфекції у Європі.
На зустрічі були присутні члени громадської організації ''Мережа 100% життя'' які докладніше освітили ситуацію з цією інфекцією в українському суспільстві.