^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Загальна інформація про психологічну службу

 

IMG 0902 

Котенко Наталія Миколаївна - практичний психолог вищої категорії, викладач, педагогічний стаж - 14 років. 

Контактні телефони:

050 990 45 07

098 260 92 66

e-mailЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 DSC 1758 1 Беленченко Ірина Вікторівна - соціальний педагог першої категорії, викладач, педагогічний стаж - 9 роки. 

Контактний телефон: 050 643 87 33

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

План заходів щодо профілактики булінгу 2024_2025

План роботи практичного психолога 2024_2025

 

 

 

Тренінг із профілактики гострих стресових розладів та ПТСР

Тренінги щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР

Попередження домашнього та гендерно зумовлепного насильства

Тренінги з основ першої психологічної допомоги

Тренінг зі співробітниками коледжу щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР

Протидія торгівлі людьми

Профілактика булінгу серед студентів коледжу

Тренінги зі студентами з основ першої психологічної допомоги

Тренінг з протидії гендорному насильству

Профілактика адиктивної поведінки

Тренінги щодо профілактики гострих стресових розладів та ПТСР
Тренінг з педагогами «Основи першої психологічної допомоги»

Корисні матеріали психологічної служби

Захід "16 днів проти насильства"

Конкурс плакатів до дню боротьби зі СНІДом

 

Основною метою роботи психологічної служби коледжу є виконання завдань, пов’язаних з підвищенням ефективності педагогічного процесу, сприяння особистісному та професійному зростанню, соціальному благополуччю та збереженню психологічного здоров`я усіх учасників освітнього процесу.

Організація роботи практичного психолога та соціального педагога базується на поєднанні таких компонентів:

– заходах, спрямованих на реалізацію державних, регіональних програм, наказів та рішень;
–запиту і специфіки навчального закладу;

– річного плану діяльності практичного психолога та соціального педагога;

Основними завданнями психологічної служби є:

–надання соціально-психологічної допомоги студентам та співробітникам коледжу;

–формування у студентів та співробітників коледжу високого рівня психологічної культури;

–психологічна просвіта:

–вивчення психологічних труднощів студентів коледжу та підготовка рекомендацій кураторам груп щодо взаємодії зі студентами;

–сприяння особистісного розвитку студента;

–здійснення соціально-педагогічного патронажу, який спрямований на надання допомоги соціально незахищеним категоріям студентів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їх соціального статусу;

– сприяння особистісному розвитку кожної особистості;

– соціально-діагностичне опитування та прогнозування щодо соціальної захищенності студентів та їх родин, яке спрямоване на попередження втрати контингенту.

Основними видами діяльності служби є:

1. Психологічна просвіта – у формі проведення лекцій, тренінгів, бесід, презентацій, а також створенні інформаційних стендів з метою розповсюдження психологічних знань серед студентів, викладачів та співробітників, спрямованого на підвищення психологічної культури особистості.

1kdjfkskdffs 123123132

 

2. Індивідуальне консультування усіх учасників педагогічного процесу з метою надання психологічної підтримки та допомоги у кризових життєвих ситуаціях, самопізнанні, вирішенні особистісних проблем, налагодженні міжособистісних стосунків, особистісному розвитку, формуванні соціально корисної життєвої перспективи.

3. Соціально – психологічна діагностика (індивідуальна та групова) – проведення досліджень з актуальних проблем, які виникають у навчальному процесі з метою з’ясування змісту і умов індивідуального розвитку студентів, їх особистісних ресурсів, визначення причин, які ускладнюють їх розвиток та навчання, сприяння самопізнанню та саморозвитку.

4. Психологічна корекція – здійснення психолого-педагогічних заходів у вигляді тематично-інформаційних лекцій, групових тренінгових програм, соціально-психологічних рольових ігор (соціально-психологічний театр). Корекція також реалізується в форматі активного соціально-психологічного навчання через індивідуальну та групову роботу особистісної та соціально-психологічної спрямованості.

1 ghfghfhssssss

5. Профілактика – виховні бесіди, інформаційні лекції, наглядний матеріал соціально-психологічного стенду спрямовані на попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям та професійному вигоранню у навчально-виховному процесі.

2 ghfghfhssssss

6. Організаційно-методична та аналітична робота за наслідками діяльності служби; планування роботи; створення баз даних, пакетів методичних рекомендацій; аналіз отриманих результатів роботи.

7. Зв’язок з громадськістю – співпраця з:

– центр практичної псхології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти";

– центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

– службами у справах дітей;

– громадськими організаціями;

– благодійними організаціями

         – органами влади тощо.

 

Тренінг з протидії гендерному насильству

Психологічна служба

Котенко Наталія Миколаївна

Психологія – Харківський національний університет

 ім. В.Н.Каразіна, факультет психології

 

 

Контактні телефони: 050 990 45 07

                                   098 260 92 66

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

photo 2023-04-28 10-08-52photo 2023-04-28 10-08-57

photo 2022-10-12 19-57-58photo 2022-10-12 19-58-03

photo 2022-10-12 19-57-08photo 2022-10-12 19-57-54

Kotenko Natalia page-0001Додаток до сертифікату page-0001

photo 2022-12-04 10-00-09 

Беленченко Ірина Вікторівна

Cоціальний педагог

 

 

Контактний телефон: 050 643 87 33

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Національно патріотичне виховання

Нормативні документи на допомогу кураторам та вихователям:

Інформаційні матеріали

Концепція національно-патріотичного виховання

Про основні засади державної політики у сфері

Про Стратегію національно-патріотичного виховання

Хронологія війни

 

 

Національно-патріотичне виховання

Поняття національно-патріотичного виховання

  Сьогодні, в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України наша держава потребує на всебічно освічену, високоморальну особистість, патріота з активною громадською позицією, готового в разі потреби стати на захист Батьківщини.  Тому пріоритетним напрямком виховної діяльності на загальнодержавному рівні визначається національно-патріотичне виховання як невідємна частина національної безпеки.

Національно-патріотичне виховання– наскрізний виховний процес, спрямований на утвердження української національної та громадянської ідентичності, формування оборонної свідомості на основі суспільно-державних (національних) цінностей України, соціальної активності та відповідальності, готовності до дієвого виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, державної незалежності і територіальної цілісності України.

 

Завдання національно-патріотичного виховання

ü    утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;

ü    виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

ü    підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя;

ü    усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

ü    сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

ü    формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;

ü    утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;

ü    культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;

ü    формування мовленнєвої культури;

ü    спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.

Складові національно-патріотичного виховання

-                громадянсько-патріотичне вихованнянаскрізний виховний процес, спрямований на усвідомлення громадянами України власної відповідальності за розвиток успішної країни та важливості турботи про благо українського народу;

 

-                військово-патріотичне вихованнянаскрізний виховний процес, спрямований на формування у громадян України оборонної свідомості, готовності до національного спротиву, підвищення суспільної значущості та поваги до військової служби, мотивації громадян до набуття ними необхідних компетентностей у сфері безпеки і оборони;

 

-                духовно-моральне вихованнянаскрізний виховний процес, спрямований на формування та розвиток духовних і моральних цінностей громадян України, закордонних українців, а також іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, на основі суспільно-державних (національних) цінностей України.

Принципи національно-патріотичного виховання

  • принцип національної спрямованості, що передбачає формування національної самосвідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливого ставлення до його культури; поваги до культури всіх народів, які населяють Україну; здатності зберігати свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави;
  • принцип самоактивності й саморегуляціїзабезпечує розвиток у вихованця суб’єктних характеристик; формує здатність до критичності й самокритичності, до прийняття самостійних рішень; виробляє громадянську позицію особистості, почуття відповідальності за її реалізацію в діях та вчинках;
  • принцип полікультурностіпередбачає інтегрованість української культури в європейський та світовий простір, створення для цього необхідних передумов: формування відкритості, толерантного ставлення до відмінних ідей, цінностей,  культури, мистецтва, вірувань інших народів; здатності диференціювати спільне і відмінне в різних культурах, спроможності сприймати українську культуру як невід'ємну складову культури загальнолюдської;
  • принцип соціальної відповідностіобумовлює потребу узгодження змісту і методів національно-патріотичного виховання з реальною соціальною ситуацією, в якій організовується виховний процес, і має на меті виховання в дітей і молоді готовності до захисту України та ефективного розв’язання життєвих проблем;
  • принцип історичної і соціальної пам 'ятіспрямований на збереження духовно-моральної і культурно-історичної спадщини українців та відтворює її у реконструйованих і осучаснених формах і методах діяльності;
  • принцип міжпоколінної наступності, який зберігає для нащадків зразки української культури, етнокультури народів, що живуть в Україні.

Нормативна база

Закон України «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності»

 

Стратегія національно-патріотичного виховання

 

Концепція Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року.

 

Інформаційні матеріалищодо організації виховного процесу в закладах освітиу 2023/2024 навчальному році

 

Хронологія війни

 

Заходи національно-патріотичного виховання

      Національно-патріотичне виховання в Харківському державному професійно-педагогічному фаховому коледжі імені В. І. Вернадського є пріоритетним напрямком виховної роботи й здійснюється з використанням таких форм: засідання «круглих столів», конференції, тематичні виховні заходи, години спілкування з військовослужбовцями, ветеранами АТО, російсько-української війни, участь у волонтерській роботі тощо.

 

Заходи національно-патріотичного виховання

на 2023/2024 н. р.

 2335434rwer sdfsdf1111

2denPusmTamovu

2voiny

2vuhovha

3denPusmTamovu

3voiny

3vuhovha

4denPusmTamovu

denPusmTamovu

krasa ta veluch dershavy

krug stil160

krug stil300

krug stil misto kh

movno lit concurs

ridna mova

shevch

voiny

vuhovha

Запрошуємо до обговорення

Запрошуємо до обговорення

 

04.01.2024 МОН запропонувало до обговорення Проєкт порядку, прийому на
навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році.
Зауваження та пропозиції просимо надсилати у Приймальну комісію
коледжу.

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних